پرسپولیس نیوز: سرمربی پرسپولیس با اشاره به اینکه نیمی از تفکرات نقل و انتقالاتی این تیم همچنان باقی مانده است، نسبت به شایعه دلخوری‌اش از مدیریت باشگاه بعد از اعلام مبلغ قراردادش نیز واکنش نشان داد.

یحیی گل‌محمدی در جمع خبرنگاران حاضر در مقابل ورودی ساختمان باشگاه پرسپولیس درباره جدایی حمید مطهری گفت: از همه کسانی که در کادر فنی بودند و جدا شدند، تشکر می‌کنم. آنها زحمت زیادی کشیدند و قهرمانی‌های متعددی را برای تیم به ارمغان آوردند و تلاش آنها قابل تقدیر و ارزشمند است. امسال شرایط طوری شد که این مربیان از جمع ما جدا شدند. برای آنها آرزوی سلامتی داریم و ان‌شاءالله که موفق باشند.

مطهری چیزی از سرمربیان حاضر در لیگ برتر کم ندارد
وی در مورد اولین تجربه سرمربیگری مطهری اظهار داشت: او شخصیت خوبی دارد، برای آنکه بتواند یک سرمربی خوب باشد. در واقع کاریزما و آن علم و دانش فوتبال را دارد. فکر می‌کنم او چیزی از سرمربیان حاضر در لیگ برتر کم ندارد و می‌تواند یکی از استعدادهای خوب مربیگری باشد. امیدوارم بتواند این چالش سرمربیگری را نیز با موفقیت طی کند.

با 90 درصد مربیان لیگ برتری رفاقت دیرینه دارم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره تقابل با مطهری در لیگ خاطر نشان کرد: به هر حال فوتبال همین است. همه مربیانی که در لیگ هستند، از رفیقان ما محسوب می‌شوند و شاید با 90 درصد آنها رفاقت دیرینه دارم که مطهری هم یکی از آنهاست. فکر می‌کنم این نسل جدید مربیان نسل خوبی است و به لحاظ کاری هم آن اعتماد و اعتقادی که مدیران به آنها پیدا کرده‌اند، قابل تقدیر است.

تکلیف سیدجلال حسینی این هفته مشخص می‌شود
گل‌محمدی راجع به وضعیت کادر فنی پرسپولیس پس از جدایی مطهری و اضافه شدن سیدجلال حسینی به این کادر تصریح کرد: هنوز برای انتخاب جانشین مطهری تصمیمی گرفته نشده است، ولی خُب در فکرش هستیم، چون این اتفاق دیروز افتاد. خودِ سید هم فکر می‌کنم این هفته به باشگاه بیاید و پس از جلسه وضعیتش مشخص می‌شود. ما صحبتی که با سید جلال داشتیم، قدیمی بود، ولی صحبت جدیدی با او نداشته‌ایم.

واکنش گل‌محمدی به حضور یک مربی خارجی در کادر پرسپولیس
وی در پاسخ به این سؤال که «آیا قرار است یک مربی خارجی جایگزین مطهری شود؟»، گفت: هنوز چیزی مشخص نیست.

نیمی از بازیکنانی که می‌خواستیم جذب شدند
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس احتمال حضور بازیکن خارجی در این تیم را رد نکرد و یادآور شد: ما بالاخره دو مهاجم می‌خواهیم، چه ایرانی و خارجی. در واقع باید خط حمله را تقویت کنیم. در نقل‌وانتقالات هم خیلی خوب شروع کردیم و جا دارد از باشگاه تشکر کنم که شتاب خوبی در این مسئله داشتیم. نیمی از لیستی که داده بودیم، جذب شدند و نصف دیگر لیست مانده است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد گزینه داخلی و اینکه سعید صادقی است گفت: نمی‌شود زیاد درمورد جزئیات صحبت کرد. من در مورد اسامی نمی‌توانم صحبت کنم.

گل‌محمدی در مورد اینکه اولین جلسه فنی برای فصل آینده برگزار شد ،گفت: نه جلسه فنی نبود. در حال بررسی در مورد گزینه‌ها بودیم. تمرینات ما هم 9 تیر آغاز می‌شود.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه اگر سه دستیار جدا شده شما می‌خواستند در تیم بمانند شما تمایل به ادامه همکاری داشتید یا نه اظهار داشت: شرایط متاسفانه طوری رقم خورد که با اولین مصدومیت و اولین اشتباه دروازه‌بان یکسری شروع به توهین می‌کردند. این جدایی در وهله اول به نفع خود مربیان و اعتبار وشخصیت‌شان بود. از این اتفاق متاسف شدم.

وی در مورد اینکه منظورش فضای مجازی است یا خیر، گفت: در فضا مجازی و رسانه‌‌ای عده‌ای شیطنت کرده و جو را خیلی ملتهب کردند. باید خیلی هوشیارانه عمل می‌کردیم و حق‌شان اینجوری نبود که اینگونه از جمع ما جدا شوند. در این دو سال و نیمی که در خدمت پرسپولیس بودیم، دوست داشتم اگر قرار است یکی از اعضای کادر فنی جدا شود با یک شکل خوب و فضای بهتری انجام می‌شد.

گل‌محمدی در مورد اینکه یک حس ناراحتی و دلخوری در صحبت‌های شما دیده می‌شود و در این مورد صحبت می‌کنید گفت: بهتر است زیاد درموردش صحبت نکنیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوال مبنی بر اینکه درویش در مورد قرارداد شما صحبت کردند و دلخوری در این خصوص پیش نیامد، گفت: بحث قراردادها شخصی است. آقای درویش را متاسفانه در منگنه قراردادند و او هم به دلیل صداقتی که داشت و دارد و بلد نیست مثل خیلی‌ها صحبت غیر واقعی انجام بدهد، اسیر آن جو و سوالات شد.

ویدئو:

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)