پرسپولیس نیوز: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دیگر از جذابیت فوتبال چیزی باقی نمانده است و تعطیلی موقت و نیمه کاره ماندن آن تفاوت چندانی ندارد.

حمید جاسمیان، با اشاره به آغاز مجدد مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: فوتبال آن‌قدر مشکلات دارد که تعطیلی موقت یا دائم آن هیچ فرقی ندارد. مردم فوتبال را به خاطر جاذبه آن دوست داشتند اما این جاذبه از بین رفته است.

وی افزود: متاسفانه از بین تیم‌های ریشه دار، امروز ۳ یا چهار تیم در مسابقات لیگ برتر حضور دارند. خیلی از تیم‌ها به دنبال ایجاد حاشیه هستند و مسائل فنی برای آنها اهمیتی ندارد و همین موضوع باعث زدگی مردم از فوتبال می‌شود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه قرار است سایر مسابقات لیگ برتر بدون حضور هواداران برگزار شود، اضافه کرد: فوتبال بدون حضور هوادار معنی ندارد. تصور اینکه مسابقات بدون حضور هواداران برگزار شود، واقعا سخت است. اما باید سلامتی مردم را هم در نظر داشته باشیم.

وی در خصوص شرایط فعلی پرسپولیس نیز اضافه کرد: شرایط خوب است و در آستانه چهارمین قهرمانی قرار داریم. این باعث خوشحالی ما است که این بار پرسپولیس با یک مربی از جنس خودش قهرمان می‌شود و امیدوارم که کسب موفقیت با مربیان ایرانی هم امکان پذیر باشد.

جاسمیان در رابطه ممنوعیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در جذب بازیکن خارجی اضافه کرد: این تصمیم خوبی است که گرفته شده است چرا که با این پول‌ها ما نمی‌توانیم بازیکن خارجی درجه یک بگیریم از طرفی بازیکنان داخلی ما فاصله چندانی از نظر کیفی با این بازیکنان ندارند و این را بارها مقابل بهترین ستاره‌های دنیا ثابت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه پرسپولیس در آستانه کسب چهارمین قهرمانی متوالی قرار دارد، گفت: در سال اولی که پرسپولیس تاسیس شد هم ۳ سال متوالی قهرمان شدیم. البته در آن سال‌ها شرایط کمی فرق داشت اما نام پرسپولیس با قهرمانی عجین شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)