پرسپولیس نیوز : مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به صدور رأی کمیته انضباطی در خصوص بازی با سپاهان واکنش نشان داد.

حسین خبیری، در خصوص صدور احکام کمیته انضباطی در خصوص دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان که شب گذشته در ورزشگاه آزادی برگزار شد،گفت: باشگاه پرسپولیس شدیداً به نحوه صدور احکام صادر شده معترض است و حتماً برای احقاق حق باشگاه و هواداران به این رأی اعتراض خواهیم کرد. باشگاه پرسپولیس با همه توان از مواضع خود دفاع خواهد کرد و ما کاملاً خواستار این هستیم که به صورت همه جانبه و دقیق به اتفاقات بازی پرسپولیس و سپاهان رسیدگی شود. شواهد زیادی از بازی دیروز از عکس و فیلم وجود دارد و همه اتفاقات تلخ روز گذشته را دیدند. تصاویر تلخ زدوخورد هواداران وجود دارد و خیلی‌ها دیدند که چه خسارات زیادی به ورزشگاه آزادی زده شد. همه دیدند که هواداران سپاهان چه اتفاقاتی را رقم زدند.

وی ادامه داد:‌ باید به صورت دقیق همه موارد مورد بررسی قرار بگیرد و با خاطیان به صورت قاطع برخورد شود. هواداران پرسپولیس در این اتفاقات مظلوم واقع شدند. چرا که آنها در سال‌های اخیر فرهنگ بالای خود را نشان دادند. حتی هواداران پرسپولیس بعد از شکست در فینال لیگ قهرمانان آسیا علاوه بر تشویق تیم خود تیم ژاپنی را هم تشویق کردند تا فرهنگ بالای خود را نشان دهند. در این بین باید از مأموران شریف نیروی انتظامی و زحمت‌کشان امنیتی هم نام برد که مظلوم واقع شدند و برخی از آنها آسیب‌های جدی هم دیدند هرچند که در این هیاهوهای به وجود آمده مظلومیت آنها دیده نشد.

خبیری افزود: فدراسیون فوتبال اگر به دنبال پاکسازی فضای آلوده فوتبال است نباید ترسی از برخورد با تماشاگرنماها و کسانی که فضای استادیوم‌ها را آلوده می‌کنند داشته باشد. ما به حکم صادر شده درباره سپاهان معترض هستیم و اگر لازم باشد به مراجع بالاتر از فوتبال هم اعتراض خواهیم کرد. درباره بازیکن بی‌تجربه سپاهان هم که آنگونه مصاحبه کرد و حالا می‌خواهد با صحبت‌هایش آن حرف‌ها را پاک کند باید بگویم او باید از هواداران و باشگاه پرسپولیس به شکل رسمی عذرخواهی کند. چرا که ما از او شکایت کردیم و تا آخر پیگیر آن خواهیم بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)