مرجع خبری پرسپولیس : حوار اعلام کرده دیگر دوست ندارد در تیم‌های ایرانی توپ بزند، ولی طعم تلافی این ارزش را دارد که حوار را به مذاکره با یک تیم دیگر راضی کنند. پیوستن او به استقلال انتقام بدی از باشگاه پرسپولیس می‌گیرد .

استقلالی‌ها قرار گذاشته بودند که در صورت فسخ قرارداد حوار با پرسپولیس صبح امروز او را ملاقات و مذاکرات را به صورت رودررو شروع کنند. آنها اعلام آمادگی کرده بودند کل 180 هزار دلار را به هنگام امضای قرارداد پرداخت کنند. گفتنی است اطرافیان حوار چک 180 هزار دلاری باشگاه پرسپولیس را برگشت زده بودند و می‌توانستند به واسطه آن حکم جلب مسئولان پرسپولیس را بگیرند.

بدشانسی یعنی همین. پرسپولیس پول ندارد به بازیکنانش بدهد، در نتیجه یکی از بازیکنان جدید این تیم یعنی حوار‌محمد اولتیماتوم می‌دهد که جدا خواهد شد و بعد از اعلام این اولتیماتوم کلی هواخواه برای ‌هافبک عراقی پیدا می‌شود. درد بزرگ این است که او را که قرار بود جانشین کریمی باشد و با بازی‌های خوبش جادوگر را از ذهن هواداران پاک کند، در تیم رقیب و با لباس آبی ببینی! بی‌تردید انصاری‌فرد در بد مخمصه‌ای گرفتار شده است و اگر حوارمحمد واقعا آبی‌پوش شود، پرسپولیسی‌ها روز خوش برایش باقی نمی‌گذارند! بعد از اینکه حوار اعلام کرد در پرسپولیس نمی‌ماند از باشگاه استقلال با مدیربرنامه‌های او تماسی برقرار شد با این مضمون:«ما امسال ‌هافبک چپ نداریم و اگر حوار به استقلال بپیوندد خیلی خوشحال می‌شویم.»

البته واعظی‌آشتیانی و انصاری‌فرد امسال رابطه حسنه‌ای دارند و بی‌گمان تا زمانی که کارش به طور کامل با پرسپولیس به بن‌بست نرسد مدیرعامل استقلال روی دست پرسپولیسی‌ها بلند نمی‌شود. مدیربرنامه حوار از صبح دیروز در باشگاه بود در حالی که انصاری‌فرد درگیر جلسه مجمع فدراسیون فوتبال بود و از صبح در آکادمی ملی المپیک حضور داشت. آقای مدیربرنامه هر چه انتظار کشید به نتیجه‌ای نرسید و حوالی ساعت 30/16 در حالی که با عصبانیت قصد خروج از باشگاه را داشت به او اطلاع دادند در حال برقراری تماس با انصاری‌فرد هستند تا شرایط ملاقات برقرار شود. تماس تلفنی این نتیجه را در پی داشت که انصاری‌فرد به دیدن بازی پیشکسوتان پرسپولیس می‌رود. با شنیدن این حرف بر عصبانیت مدیربرنامه حوار افزوده می‌شود و فکر تلافی در ذهنش با شدت بیشتری دور می‌زند. حوار اعلام کرده بود دیگر دوست ندارد در تیم‌های ایرانی توپ بزند، ولی طعم تلافی این ارزش را دارد که حوار را به مذاکره با یک تیم دیگر راضی کنند. پیوستن او به استقلال انتقام بدی از باشگاه پرسپولیس می‌گیرد و…

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)