پرسپولیس نیوز : براساس رأی‌گیری صورت گرفته در صحن علنی مجلس ۱۵ عضو کمیته تحقیق و تفحص از دو باشگاه پرسپولیس و استقلال معرفی شدند.

به دنبال تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای اجرای طرح تحقیق و تفحص از منابع، مصارف و نظام مدیریت شرکت های فرهنگی، وابسته به وزارت ورزش و جوانان و از جمله دو تیم پرسپولیس و استقلال، کمیته ویژه این کار با معرفی اعضای آن تشکیل شد.

بنا به اعلام سیدفاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، ۹ نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی به عنوان کمیسیون اصلی همراه با ۵ نفر از درخواست کنندگان تحقیق و تفحص و یک نفر از میان نمایندگان خارج از کمیسیون فرهنگی، اعضای کمیته تحقیق و تفحص را تشکیل می دهند.

بر این اساس احمد آزادیخواه، اصغر مسعودی، مهدی شیخ، طیبه سیاوشی، علیرضا ابراهیمی، محمدصادق طباطبایی نژاد، محمد اسماعیل سعیدی، جمشید جعفرپور و سید احسان قاضی زاده هاشمی از کمیسیون فرهنگی همراه با علی اصغر یوسف نژاد، سید فرید موسوی، نادر قاضی پور، محمدرضا نجفی و محمدعلی وکیلی به عنوان درخواست کنندگان تحقیق و تفحص و محمدعزیزی از میان سه نماینده آزاد درخواست کننده، اعضای کمیته تحقیق و تفحص را تشکیل می دهند.

به گفته ذوالقدر پس از پایان تعطیلات مجلس، نخستین جلسه کمیته تحقیق و تفحص از سرخ آبی ها به منظور تعیین هیات رئیسه، طرح برنامه ها و مسیر انجام تحقیق و تفحص تشکیل می شود.

تحقیق و تفحص از دو تیم پرسپولیس و استقلال دو هفته پیش به تصویب نمایندگان مجلس رسید. کمیته ویژه این کار باید ظرف مدت زمان ۶ ماه نتیجه تحقیق و تفحص را اعلام کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)