یکشنبه 30 فروردین(16:26) 

مرجع خبری پرسپولیس:  کارشناس فوتبال کشور با ابراز ناراحتی بسیار از شکست تیم پرسپولیس گفت: شکست پرسپولیس مقابل استقلال اهواز مایه تاسف بود.
محمد پنجعلی خاطر نشان کرد: باعث تاسف بود که پرسپولیس حتی در این فصل نتوانست یکی از سه سهمیه آسیا را کسب کند. به نظر من پرسپولیس ثبات مدیریتی ندارد و مشکل پرسپولیس از کادر مدیریتی باشگاه نشات می گیرد زیرا همین تیم فصل گذشته توانست به عنوان قهرمانی هم برسد.


وی افزود: پرسپولیس از ابتدای این فصل تغییرات زیادی را در کادر فنی و مدیریتی داشت که همین علت باعث بی ثباتی تیم شد تا جایی که اکنون ما نتوانستیم یک سهمیه در آسیا داشته باشیم.
پنجعلی با اشاره به غیرحرفه ای بودن لیگ ایران به ایسکانیوز گفت: ما فقط اسم حرفه ای بودن را یدک می کشیم در حالی که دو تیم سرشناس فوتبال کشور یعنی استقلال و پرسپولیس هنوز یک جای مناسب برای تمرین کردن در اختیار ندارند.
کارشناس فوتبال کشور با تاکید بر این مطلب عنوان کرد: تقسیم سمت ها در باشگاه ها از سوی دولت صورت می گیرد و افرادی که وارد باشگاه ها می شوند انتصابی هستند در حالی که این امر مغایر خصوصی سازی است.
وی در این رابطه خاطر نشان کرد: اگر فوتبال کشور به همین ترتیب پیش برود و خصوصی سازی باشگاه ها صورت نگیرد و فوتبال همراه با نظارت دولت باشد قطعا وضعیت از این هم بدتر می شود و فوتبال ایران ضعیف تر از این خواهد شد.
وی با تاکید بر این مطلب اضافه کرد: اکنون تیم های عربی ما را به راحتی در خانه خود شکست می دهند و این یک واقعیت فوتبال است، واقعیتی که زمانی آرزوی اعراب به شمار می آمد که بتوانند مقابل تیم های ایرانی پیروز شوند.
پنجعلی در ادامه به ایسکانیوز گفت: اگر کره و یا ژاپن را شکست دهیم اتفاق فوتبال محسوب می شود نه واقعیت زیرا در حال حاضر با این شرایط فقط با اتفاقات فوتبال می توانیم این تیم های پر قدرت را شکست دهیم.
کارشناس فوتبال کشور عنوان کرد: هنوز به معنی واقعی حرفه ای نشدیم زیرا هنوز پرسپولیس یا استقلال خصوصی نشده اند و این در حالی است که در کره 300 استادیوم ورزشی وجود دارد.
وی ادامه داد: در ایران دولت باید طرحی ارائه دهد تا خصوصی سازی شدن این دو باشگاه هر چه زودتر انجام شود که اگر این اتفاق رخ دهد قطعا از این وضعیت خارج خواهیم شد.
پنجعلی در پایان با رابطه با بازی های آسیایی پرسپولیس اظهار داشت: نه تنها پرسپولیس بلکه تمام نمایندگان ایرانی کار بسیار دشواری را در آسیا پیش روی خود دارند و اگر پرسپولیس می خواهد در آسیا نتیجه بگیرد نباید به مانند لیگ بازی های بدی را انجام دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)