چهار شنبه 23 بهمن(23:38)

مرجع خبری پرسپولیس : روزشمار دربی ، عناوین مهم خبری امروز

هفته “دربی” ها تحت تاثیر دربی بزرگ تهران

محسن ترکی داور دیدار استقلال و پرسپولیس شد/ افشاریان داور چهارم

دربی شصت و ششم قطعا یک برنده خواهد داشت

رضایت قلعه نویی از انتخاب محسن ترکی به عنوان داور

تمهيدات بازي پرسپوليس ـ استقلال/
استقرار نيروهاي پليس از بعدازظهر پنج‌شنبه در محدوده استاديوم
حضور ‌٦٠ پزشك و امدادگر در استاديوم آزادي

بازيكن تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: شكست دادن استقلال بهترين نتيجه سال براي ما خواهد بود.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: شك نكنيد كه پيروز داربي خواهيم بود.

 

هفته “دربی” ها تحت تاثیر دربی بزرگ تهران

دربی تهرانحساس. جذاب. شاید تماشایی! دیداری که بیشتر مساوی تمام می شود. داور ایرانی. داور خارجی. ولع قهرمانی. قرمز پرتغالی و… صحبت از دربی تهران تکرار مکررات است. دربی شصت و ششم را در حالی به تماشا خواهیم نشست که این امیدواری وجود دارد تا ولع قهرمانی آبی پوشان و چهره پرتغالی سرخپوشان تقابل آنها را این بار جذاب تر از همیشه کند.

محسن ترکی داور دیدار استقلال و پرسپولیس شد/ افشاریان داور چهارم

کمیته داوران فدراسیون فوتبال پس از بررسی های لازم محسن ترکی را به عنوان داور دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس معرفی کرد.

در حالی که گزینه های زیادی برای قضاوت شصت و ششمین دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس مطرح شده بود، در نهایت کمیته داوران فدراسیون فوتبال محسن ترکی را به عنوان قاضی این بازی انتخاب و معرفی کرد.

محسن ترکی در شرایطی به عنوان قاضی این دیدار انتخاب شد که قبل از این گمانه زنی ها شانس سعید مظفری زاده را بیشتر از گزینه های دیگر می دانست.

دربی شصت و ششم قطعا یک برنده خواهد داشت

مهرداد پولادی با بیان اینکه دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس بازی زیبایی خواهد شد گفت: این بازی قطعا یک برنده خواهد داشت.

هافبک تیم استقلال در مورد بازی با پرسپولیس گفت: این بازی حتما یک برنده خواهد داشت و هر تیمی که روانتر و بهتر بازی کند پیروز این میدان خواهد شد.

وی افزود: همیشه دیدار استقلال و پرسپولیس از حساسیت بالا و از جذابیت زیادی برخوردار است.

مهرداد پولادی گفت: تیم ما در شرایط فعلی بسیار آماده و پرتوان نشان داده و همه از ما پیروزی این میدان را می خواهند که این خواسته کار ما را با مشکل مواجه خواهد کرد. امیدوارم تماشاگران از دیدن این بازی لذت کافی ببرند.

پولادی خاطرنشان کرد: تیم پرسپولیس هم تیم بسیار خوبی است و آنها هم برای پیروزی به میدان خواهند آمد و این بر جذابیت بازی خواهد افزود.

رضایت قلعه نویی از انتخاب محسن ترکی به عنوان داور

دربی سرمربی تیم فوتبال استقلال از انتخاب محسن ترکی به عنوان قاصی دیدار این تیم برابر پرسپولیس ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تمرینان تیم فوتبال استقلال برای دیدار روز جمعه برابر پرسپولیس عصر امروز در ورزشگاه شهید دستگردی برگزار شد که بازیکنان به علت بارش شدید باران زمان کمتری را به تمرین پرداختند.

امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال با ابراز رضایت از انتخاب محسن ترکی به عنوان داور دیدار این تیم با پرسپولیس گفت: ما از داور ایرانی حمایت می کنیم و تمام تلاشمان را خواهیم کرد که در این دیدار با وی همکاری لازم را داشته باشیم.

تمهيدات بازي پرسپوليس ـ استقلال/ استقرار نيروهاي پليس از بعدازظهر پنج‌شنبه در محدوده استاديوم حضور ‌٦٠ پزشك و امدادگر در استاديوم آزادي

معاون عمليات پليس تهران بزرگ، از استقرار نيروهاي پليس براي برقراري امنيت بازي دو تيم استقلال و پرسپوليس از بعد از ظهر روز پنجشنبه در استاديوم آزادي خبر داد.

سرهنگ خانچرلي گفت: براي پوشش انضباطي و امنيتي داربي در روز جمعه 25 بهمن ماه نزديك به 12 هزار نيروي پليس در نظر گرفته شده كه با توجه به استقبال تماشاگران از اين بازي، نيروهاي مورد نظر در استاديوم و خيابان‌هاي پايتخت به كار گرفته خواهند شد.

سرهنگ خانچرلي اضافه كرد: با توجه به اطلاعيه‌هاي صادر شده طي چند وقت اخير، ميزان تخلفات صورت گرفته در بازي‌هاي حساس فوتبال كاهش يافته است و جوانان توجه بيشتري نسبت به رعايت نظم در زمان طول اين بازي‌ها دارند، در نتيجه پليس نيز نيروهاي كمتري را نسبت به گذشته در رابطه با برگزاري بازي‌هاي فوتبال در نظر مي‌گيرد.

وي با اشاره به فروش بليت در استاديوم آزادي، اظهار كرد: احتمال به وجود آمدن بازار سياه در روز بازي اين دو تيم وجود دارد كه پليس نيز در اين رابطه تمهيدات لازم را اجرايي خواهد كرد.

وي افزود: ماموران حراست سازمان تربيت بدني و ماموران پليس اطلاعات در قالب لباس شخصي و فرم، برخوردهاي قانوني را در رابطه با متخلفان و افراد سودجو انجام مي‌دهند.

معاون عمليات پليس تهران بزرگ، حضور مقامات قضايي در استاديوم را يكي از عوامل تاثيرگذار در كنترل افرادي كه باعث ايجاد اختلال در روند بازي مي‌شوند، عنوان كرد و درباره تمهيدات انجام شده براي جلوگيري از به كارگيري مواد محترقه در زمان برگزاري بازي نيز اظهار كرد: با كنترل تماشاگران در گيت‌هاي ورودي به استاديوم و همچنين تحت نظر قرار دادن افراد مشكوك، استفاده از مواد محترقه در بازي به حداقل خواهد رسيد.

دكترسيد رضا معتمدي ـ معاون فني اورژانس تهران ـ نيز گفت: 60 پزشك، امدادگر و كارشناس فوريت‌هاي پزشكي به همراه تجهيزات پزشكي از ساعت 10 صبح در استاديوم آزادي مستقر خواهند شد.

وي با اشاره به اين كه دو دستگاه اتوبوس آمبولانس، 10 دستگاه آمبولانس شامل پرستار و تيم‌هاي پزشكي در استاديوم حضور خواهند داشت، افزود: دو دستگاه آمبولانس در داخل زمين و تونل ورود و خروج بازيكنان مستقر مي‌شود. همچنين يك دستگاه بالگرد امداد نيز در وضعيت آماده‌باش خواهد بود تا در صورت لزوم وارد عمل شوند.

دكتر معتمدي درباره چگونگي پوشش دهي مسيرهاي منتهي به ورزشگاه نيز اظهار كرد: در محدوده استاديوم، چهار پايگاه اورژانس مستقر است كه در روز مسابقه آماده‌باش هستند.

محمد بيات ـ معاون عمليات سازمان آتش‌نشاني تهران ـ نيز با اشاره به اين كه نيروهاي آتش‌نشان همچون بازي تيم‌هاي فوتبال ايران ـ كره جنوبي در بازي تيم‌هاي پرسپوليس ـ استقلال هم از 10 ايستگاه آتش‌نشاني به محدوده ورزشگاه آزادي اعزام خواهند شد، ادامه داد: ايستگاه 20 آتش‌نشاني كه به صورت دائم در داخل استاديوم مستقر است، ايمني محدوده داخلي استاديوم را برعهده دارد.

معاون عمليات سازمان آتش‌نشاني تهران، ادامه داد: نيروهاي آتش‌نشان از 10 ايستگاه ديگر اين سازمان، مسيرهاي جاده مخصوص كرج، اتوبان تهران ـ كرج، فلكه صادقيه تا محدوده انقلاب و خيابان آذري و همچنين بزرگراه هاي پرتردد را تحت پوشش قرار مي‌دهند.

وي با بيان اين كه چند تن از آتش نشانان مجهز به خاموش‌كننده دستي در طول بازي، ميان تماشاگران حضور خواهند داشت، افزود: با توجه به استقبال و حضور تماشاگران،‌ ايستگاه‌هاي آتش‌نشاني مورد نظر به مرور در محدوده‌هاي تعيين شده مستقر مي‌شوند.

بيات با بيان اين كه آتش نشاني براي برقراري ايمني و امنيت بازي دو تيم پرطرفدار استقلال و پيروزي آمادگي كامل را دارد، از تماشاگران درخواست كرد با توجه به نكات ايمني و از تماشاي يك فوتبال بدون حاشيه لذت ببرند.

بازيكن تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: شكست دادن استقلال بهترين نتيجه سال براي ما خواهد بود.

مازيار زارع اظهار كرد: استقلال بر خلاف پرسپوليس در اين فصل بسيار خوش‌شانس بود و توانست بهتر از بازي‌هايش استفاده كند. همان حريفاني كه در مقابل پرسپوليس بهترين بازي خود را انجام دادند در مقابل استقلال به راحتي با چندين گل شكست خوردند. اين تنها تفاوت استقلال و پرسپوليس است.

وي افزود: ما ضعيف‌تر از استقلال نيستيم و تصور مي‌كنم بهترين برد سال در اين فصل براي هواداران شكست دادن استقلال باشد.

زارع خاطرنشان كرد: من در اين هفته همراه تيم ملي بودم اما اطمينان دارم كه بازيكنان پرسپوليس با تمام توان تمرين مي‌كنند و براي پيروزي مقابل استقلال به ميدان خواهيم رفت.

بازيكن تيم پرسپوليس تهران گفت: بر خلاف برخي پيش‌بيني‌ها تصور مي‌كنم كه پرسپوليس فاتح داربي شصت و ششم خواهد بود.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: شك نكنيد كه پيروز داربي خواهيم بود.

با توجه به بارش شديد باران در تهران تمرين چهارشنبه پرسپوليس به 75 دقيقه كاهش يافت و بازيكنان و مربيان پرسپوليس نيز به علت بارش باران از انجام مصاحبه با خبرنگاران امتناع ورزيدند اما، در عين حال ادوارد نلو وينگادا سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در پاسخ به سوالي مبني بر پيش بيني موفقيت تيمش در مقابل استقلال گفت: شك نكنيد ما داربي را خواهيم برد و تا آن زمان تلاش زيادي براي آماده‌سازي تيم پرسپوليس خواهيم كرد.

وي در پاسخ به سوال ديگري مبني بر اينكه چرا با وجود بارش بسيار شديد باران تمرين پرسپوليس را تعطيل نكرديد؟ گفت: در زمان بازي با استقلال اگر چنين باراني باشد مگر بازي را تعطيل مي‌كنند كه ما تمرينات را تعطيل كنيم. بازيكنان بايد با شرايط مختلف زميني و جوي آشنا باشند و انسجام تيمي خود را حفظ كنند.

در پايان تمرين پرسپوليس و زماني كه بازيكنان مشغول تعويض لباس‌هاي خود در رختكن بودند؛ افشين پيرواني به آنها اعلام كرد كه داور داربي محسن تركي شده كه اين خبر باعث شد هر بازيكن نظري را بيان كند.

پيرواني نيز پيرامون اين مساله گفت: ايراني بودن داور داربي براي ما فرقي نمي‌كند فقط اميدواريم هر كسي كه هست از پس شرايط اين مسابقه برآمده و هر كسي كه هست قضاوت خوبي داشته باشد.

پژمان نوري، بازيكن پرسپوليس نيز پيرامون اين انتخاب تركي به عنوان داور داربي گفت: فكر مي‌كنم اگر داور خارجي بود، حساسيت‌ها كمتر مي‌شد. معتقدم اگر داور خارجي اشتباهي در قضاوت داشته باشد پس از مدتي فراموش مي‌شود اما، اشتباه داور ايراني در اذهان بيشتر مانده و ممكن است حساسيت‌هايي را براي او داشته باشد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)