مرجع خبری پرسپولیس : مسئولان باشگاه پرسپولیس در صورت تعامل لازم با سازمان لیگ می‌توانند نام یک بازیکن را به جای هروه اوسال وارد لیست کنند.

پس از تایید بیماری هروه اوسال مهاجم بورکینافاسویی پرسپولیس، مسئولان باشگاه برای جذب جایگزین این بازیکن به تکاپو افتادند. در این میان مشکلی به نام قوانین وجود داشت. قوانینی که اجازه جایگزینی بازیکن دیگری را به جای هروه اوسال به باشگاه پرسپولیس نمی‌دهد.

طبق قوانین سازمان لیگ، مسئولان باشگاه پرسپولیس تا نیم فصل نمی‌توانند به جای این بازیکن نام شخص دیگری را وارد لیست کنند و با همین نفرات فعلی باید لیگ را تا نیم فصل به پایان برساند.

از طرفی پرسپولیسی‌ها در نقل و انتقالات ابتدای فصل، جای یک بازیکن را خالی نگه داشتند. تنها جای خالی که به نظر می‌رسد حالا به کمک سرخپوشان بیاید و بتوانند از این طریق یک مهاجم دیگر را جذب کنند.



 

مهدی انوری: نام هروه وارد لیست شده بود

مهاجم بورکینافاسویی پرسپولیس هنگام ثبت قراردادش پرونده پزشکی نداشت و انجام آزمایشات پزشکی از او به دلیل اتمام فصل نقل و انتقالات به بعد موکول شد. به همین خاطر گفته می‌شد به دلیل ناقص بودن مدارک هروه اوسال، قرارداد او به طور کامل ثبت نشده باشد و باشگاه پرسپولیس بتواند به راحتی نام جایگزین این بازیکن را وارد لیست کند.

مهدی انوری دبیر هیئت فوتبال استان تهران در این خصوص اظهار داشت: ما قرار داد اوسال را با وجود نداشتن پرونده پزشکی ثبت کردیم اما قرار بر این شد تا زمانی که مدارک پزشکی‌اش تکمیل نشده است، کارت بازی او صادر نشود.

وی افزود: این اتفاق رخ داد و اوسال برای پرسپولیس بازی نکرد. هرچند نام او در لیست پرسپولیس وجود داشت.


عزیزالله محمدی: پرسپولیس می‌تواند بازیکن آزاد بگیرد

رئیس سازمان لیگ برتر نیز در خصوص وضعیت پرونده این بازیکن  اظهار داشت: باشگاه پرسپولیس طبق قانون تا نقل و انتقالات نیم‌فصل نمی‌تواند به جای هروه اوسال بازیکنی بگیرد اما اگر در لیست این تیم جای خالی وجود داشته باشد، می‌تواند یک بازیکن آزاد را جذب کند.


مصطفی شکری: به مساعدت سازمان لیگ امیدواریم

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در این خصوص  گفت: آنطور که مطلع هستید در قوانین و ضوابط آمده است اگر بازیکنی با مصدومیت روبرو شد، امکان جابجایی او وجود دارد.

مصطفی شکری در ادامه افزود: بر همین اساس و با توجه به مشکل پزشکی هروه اوسال، انتظار می‌رود تعامل لازم بین سازمان لیگ و باشگاه پرسپولیس بوجود بیاید تا امکان جابجایی هروه اوسال با یک بازیکن دیگر فراهم بشود.

وی با اشاره به استرداد مبالغی که به این بازیکن داده شده است، اظهار داشت: براساس قرارداد اوسال و از آنجایی که زمان کافی برای انجام آزمایشات پزشکی و سپس ثبت قرارداد نداشتیم، در یکی از بندهای قرارداد او آمده است اگر مشکل خاصی داشت، علاوه بر استرداد مبالغی که تحویل گرفته، باید معادل مبلغ قراردادش را نیز به عنوان جریمه بپردازد.

شکری در ادامه گفت: البته از آنجایی که مشخص شد اوسال سوءنیتی در این کار نداشته و از بیماری‌اش مطلع نبوده، قرار شد فقط مبالغی را که تحویل گرفته، برگرداند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)