به داوری بازی الوحده اعتراض نخواهد شد/تصمیم درباره حقیقی به سال آینده موکول شد


مرجع خبری پرسپولیس : مسئولان و کادر فنی پرسپولیس برای اینکه نشان دهند برای آخرین روزهای و ساعت های باقی مانده سال جاری برنامه ریزی کرده اند و در جهت استارت منطقی داخل و بیرون زمین تیمشان در سال جدید برنامه ریزی مدونی دارند، در آخرین ساعات کاری سال جلسه پایانی کمیته فنی در سال جاری را در ساعت 8:45 امروز برگزار نمودند.

به گزارش مرجع خبری از سایت باشگاه پرسپولیس حبیب کاشانی، محمود خوردبین، علی دایی، حسین عبدی و محمد رسایی صبح امروز در دفتر مدیریت باشگاه گرد علاوه بر بحث و گفتگو در مورد مسائل مربوط به بازی در مقابل الوحده و دیدار فردا برابر ملوان انزلی، به موضوعات خارج از مستطیل سبز و ارائه راهکارهای بهتر جهت ایجاد آرامش و انضباط بیشتر تبادل نظر نمایند.

مشاور اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت: علی دایی به عنوان سرمربی تیم ابتدا از دیدار برابر الوحده صحبت کرد و اعتقاد داشت مطمئنا اگر تنی چند از بازیکنان تیمش فقط در حد و اندازه های خودشان و نه بیشتر ظاهر می شدند و داور نیز همچون قضاوت های خوبی که در جام ملت های آسیا ارائه داده بود، ظاهر می شد، حداقل با اختلاف دو گل حریف را شکست می دادیم.

رسایی در ادامه گفت: سایر اعضای کمیته فنی نیز بخصوص حبیب کاشانی با توجه به ذهنیت هایی که نسبت به این مسابقه داشتند با یکدیگر مخصوصا سرمربی تبادل نظر نمودند. البته تمامی اعضا بخصوص سرمربی تیم، نسبت به ضعف عجیب داوری در ارتباط با نادیده گرفتن حداقل یک پنالتی مسلم به سود پرسپولیس و حرکت های تلف شده عمدی از سوی بازیکنان حریف که متاسفانه داور ژاپنی بسیاری از این دقایق را محسوب نکرد، هم عقیده بودند. اما تصمیمی مبنی بر اعتراض رسمی به قضاوت این مسابقه گرفته نشد.

 

از طرفی رسیدگی به رفتار علیرضا حقیقی در پایان بازی برابر الوحده در کمیته انضباطی که ابتدای سال 90 تشکیل می شود، موضوع دیگر این نشست بود و مقرر گردید کمیته انضباطی در اولین جلسه ای که در سال جدید تشکیل می شود، علاوه بر تصمیم گیری در ارتباط با رفتار علیرضا حقیقی در دیدار پرسپولیس برابر شاهین بوشهر و همچنین در مورد عملکرد وی در پایان مسابقه برابر تیم الوحده نیز اعلام نظر نمایند.

مشاور اجرایی باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: در این نشست کادر فنی در مورد تفکرات تاکتیکی در بازی مقابل ملوان و اینکه بازیکنان را به لحاظ آمادگی روحی و بدنی روانه آخرین دیدار تیمشان در سال 89 خواهند نمود، نظرات خود را اعلام نمودند و در ارتباط با شروع تمرینات در سال جدید و آماده سازی تیم برای داربی هفتادم نقطه نظرات طرفین اعلام گردید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)