چهارشنبه 25 دی (18:00) 

مرجع خبری پرسپولیس: مدیربرنامه های لوكا بوناچیچ با اشاره به مذاكرات جدی باشگاه پرسپولیس با این مربی گفت: در دو روز آینده وضع این مربی با باشگاه پرسپولیس مشخص می شود .

“شهراد ناظمی” گفت : تا این لحظه هیچ چیز با باشگاه پرسپولیس نهایی نشده است و اخباری هم مبنی بر اینكه باشگاه با گزینه های دیگر مذاكره كرده است به گوش می رسد.

این كارگزار رسمی فیفا افزود: جدیت مذاكره با بوناچیچ بیشتر بوده است و امروز یا فردا وضع نهایی بوناچیچ مشخص خواهد، اگر همین امروز قرارداد بسته شود از هفته آینده بوناچیچ هدایت پرسپولیس را بر عهده خواهد گرفت.

“شهراد ناظمی” تاكید كرد : نهایی شدن قرارداد بوناچیچ صحت ندارد و هنوز با باشگاه توافق نشده است .

وی وجود اختلاف مالی میان پرسپولیس و بوناچیچ را تكذیب و تصریح كرد : با این نگاه مخالف هستم چون هر مذاكره ای زمان خواهد برد و باید شرایط دو طرف بررسی شود .

مدیر برنامه های لوكا بوناچیچ با پر اهمیت خواندن این قرارداد تاكید كرد : چند روز تاخیر در این راه اگر منجر به عقد قرارداد درستی شود مانعی ندارد . همچنین باید بگویم كمترین اختلاف را بر سر مسائل مالی داشته ایم .

“شهراد ناظمی” با رد خبر اخراج بوناچیچ از تیم فوتبال النصر امارات گفت : كپی توافقنامه بوناچیچ با النصر در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است و كسانی كه مسئله اخراج وی از النصر را مطرح كردند اصلاً از مسائل اطلاع نداشتند و حتی در صورت اخراج شدن ، چیزی از ارزش وی كم نمی شود چون بسیاری از مربیان بزرگ دنیا در مدت زمان كوتاهی در فوتبال امارات از كار بركنار شده اند ولی بوناچیچ یك سال در امارات مربی بود و بنا بر درخواست خود از النصر جدا شد .

این كارگزار رسمی فیفا درباره وضع رضا عنایتی در باشگاه النصر هم گفت : عنایتی فعلاً تعلیق است چون باشگاه درباره وی می گوید عنایتی بی انضباطی انجام داده است ولی عنایتی این موضوع را قبول ندارد .

ناظمی گفت : به زودی به امارات خواهم رفت تا تكلیف وی را هم مشخص كنم.

وی درباره پیوستن حسین كعبی به بشكیتاش تركیه هم گفت : هنوز پیشنهاد رسمی به دست من نرسیده است ولی این باشگاه اگر واقعاً بخواهد می تواند كعبی را جذب كند .

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)