مرجع خبری پرسپولیس : کادر فنی و بازیکنان از اردوی امارات ابراز رضایت کردند.

به گزارشمرجع خبری و به نقل از  سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، بازیکنان و کادر فنی سرخپوشان از اردوی امارات ابراز رضایت کرده و امیدوار بودند تاثیرات مثبت این اردو در مسابقات لیگ برتر مشاهده شود.

بازی پرسپولیس و الاهلی در ورزشگاه اختصاصی الشباب برگزار شد.

مهرزاد معدنچی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ما اعلام کرد همچنان پرسپولیس تیم محبوبش است. وی گفت امسال در حال پیوستن به پرسپولیس بودم و مذاکرات مثبتی نیز با مدیرعامل باشگاه داشتم ولی ترجیح دادم یک فصل دیگر نیز در امارات بازی کنم. وی گفت تیم اول و آخر من در ایران پرسپولیس است و تمام بازی‌های این تیم را در امارات نیز دنبال می‌کنم. امیدوارم این تیم امسال قهرمان شود.

برای بازی با الاهلی حدود 1000 هوادار ایرانی در ورزشگاه حاضر شده بودند.

کادر فنی الاهلی با اطلاع از ترکیب پرسپولیس ابراز امیدواری کرد به راحتی پرسپولیس را شکست دهند. ولی بعد از شکست از پرسپولیس بسیار ناراحت بودند. در پایان بازی یکی از اعضای کادر فنی الاهلی گفت:

این تیم چگونه به النصر باخته است؟

در پایان بازی هواداران پرسپولیس تیم الاهلی را نیز تشویق کردند.

بازیکنان از اخبار نادرست اردو در رسانه بسیار گله مند هستند. آنها می رسند واقعاً هدف از این اخبار نادرست چیست؟

روز بازی با الاهلی بازیکنان 15 دقیقه تمرین سبک در باشگاه ایرانیان برگزار کردند.

زلاتکو و حسین عبدی از اردوی دوبی ابراز رضایت کردند. هر دو اعتقاد داشتند برخی از بازیکنان را نمی شود در لیگ ریسک کرد و‌ آزمایش کرد ولی در این اردو ما نتایج بسیار خوبی از آزمایشات خود بدست آوردیم و دایره بازیکنان پرسپولیس از 18 نفر بسیار فراتر رفت.

همچنان بازیکنان و هواداران از ناداوری بازی النصر گلایه دارند و اعتقاد دارند داور به هر ترتیب تمایل داشت النصر را پیروز کند.

در تمامی بازی‌ها هواداران پرسپولیس از میزبانان بیشتر بود.

حشمت مهاجرانی سه شنبه شب افطار را در اردوی سرخپوشان حاضر شد. وی با تمام بازیکنان خوش بش کرده و برای آنها آرزوی موفقیت کرد.

دکتر زادمهر در گفت و گوی با خبرنگار ما گفت: اردوی بسیار خوبی بودو فرصتی پدید آمد تا بسیاری از بازیکنان بتوانند در اینجا خود را به کادر فنی نشان دهند. همچنین اینگونه اردوها در افزایش رفاقت تیمی بسیار سودمند است.

حشمت مهاجرانی به ما گفت: پرسپولیس تیم بسیار خوبی شده است. این تیم بازیکنان جوان و آینده داری دارد. وی گفت این کادر می تواند تا چند سال پرسپولیس را مدعی نگه دارد.

زلاتکو و عبدی از بازی آخر ابراز رضایت کدند و گفتند جوانانی بسیار ما را امیدوار کردند. این بازیکنان با افزایش اعتماد به نفس چیزی کمتر از نفرات اصلی تیم ندارند.

علیرضا حقیقی با بستن بازوبند کاپیتانی در بازی با الاهلی در نیمه اول به یکی از جوانترین کاپیتان‌ها تاریخ باشگاه تبدیل شد.

وسلی در امارات طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. خود وسلی از حضورش در پرسپولیس ابراز رضایت کرده و عنوان می کرد برایم بازی در پرسپولیس با هوادارانش جذاب است.

دکتر زرینه ابراز امیدواری کرد تیاگو از 10 روز دیگر بتواند بازی کند

گزارش تصویری دقایقی دیگر ارسال میگردد

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)