مرجع خبری پرسپولیس : در حالی که به گفته محمد عباسی اسامی هیئت مدیره دو باشگاه پرسپولیس و استقلال امروز اعلام می شود، سایت نزدیک به دولت از عدم حضور حبیب کاشانی و علی فتح الله زاده در ترکیب جدید خبر می دهد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ در حالی که وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه دیروز مجمع عمومی فدراسیون فوتبال از معرفی اعضای هیئت مدیره دو باشگاه پرسپولیس و استقلال تا پایان امروز خبر داده است، گمانه زنی ها در خصوص سرنوشت مدیران این دو تیم ادامه دارد.

حبیب کاشانی که پس از ثبت رکورد جاودانه سه شکست پیاپی در دربی پایتخت و قرار گرفتن تیمش در رتبه 15 جدول سیبل انتقادات رسانه ها و هواداران قرار گرفته است روز گذشته در جلسه ای که از جزئیات آن خبری منتشر نشد با محمد عباسی وزیر ورزش ملاقات کرد.

 

«رجانیور» وبسایت وابسته به دولت باز هم به نقل از یک منبع آگاه (که مطابق معمول نامی از او منتشر نشده) نوشت: تا کنون حضور سید شمس الدین حسینی به عنوان رئیس مجمع دو باشگاه قطعی شده و شنیده می شود علی فتح الله زاده و حبیب کاشانی غایبین بزرگ این لیست خواهند بود.

 

رجانیور در ادامه مدعی شد: با رایزنی های صورت گرفته علی فتح الله زاده با رای اعضای هیئت مدیره به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال کار خود را از سر خواهد گرفت اما سرنوشت حبیب کاشانی همچنان نامعلوم است.

 

در حالی که موج انتقادات از سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس به خبرگزاری رسمی دولت «ایرنا» هم رسید ، سایت خبری تحلیلی فردا در گزارشی از جانشینی علی سعیدلو رئیس سابق سازمان تربیت بدنی بجای حبیب کاشانی خبر می دهد.

 

خبری که البته در ادامه آن از برکناری قریب الوقوع حمید استیلی و حضور یک مربی لیگ برتری روی نیمکت سرخپوشان سخن به میان آورده است.

 

انتهای گزارش اختصاصی

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)