مرجع خبری صحت این خبر را تایید نمی کند

مرجع خبری پرسپولیس : اين ديگر يك خبر سطحي و پيش پا افتاده نيست كه با چند خط تكذيبيه بتوان آن را به دست فراموشي سپرد؛ آن هم در شرايطي كه با تكيه زدن سعيدلو بر مسند رياست سازمان همه چيز خيلي زود تغيير خواهد كرد. حالا رئيس جديد سازمان، قبل از هر چيزي كارش را با پرسپوليس، تيمي مردمي كه فصل قبل به دليل ناكامي در كانون توجه قرار گرفت شروع كرده و تمام رويدادها را از چشم هيات مديره مي‌بيند و قصد دارد با تغيير اعضاي اين پست، همه چيز را به بهبود كامل برساند. در حال حاضر فرخزادي، نژادفلاح و آخوندي در هيات مديره پرسپوليس مشغول فعاليت هستند.

 

آخوندي: تغييرهيات‌مديره به من ربطي ندارد

همانطور كه گفتيم آخوندي يكي از اعضاي هيات‌مديره پرسپوليس است كه به رغم حضور دوساله‌اش در اين سمت، هيچ نامي از او به ميان نيامده و كمتر پيش آمده كه در جلسات هيات مديره شركت كند، اما نامش همچنان به عنوان عضو فعال هيات مديره به گوش مي‌رسد. زماني كه با وي تماس گرفتيم، او در جواب به اين سوال كه “آيا قرار است در هيات مديره تيم تغييري حاصل شود؟” گفت: «در حال حاضر كه هيچ اتفاقي نيفتاده، دوست ندارم به حواشي‌ جواب بدهم. از طرفي هم اين موضوع اصلا ارتباطي به من ندارد.» در حالي كه اين خبر چند روزي است بر سر زبان‌ها افتاده و به گوش همگان رسيده اما آخوندي به هيچ وجه قصد ندارد آن را بپذيرد و همچنان منتظر قطعي شدن خبر است.

فرخزادي: با تغيير و تحول موافقم

مدتي قبل فرخزادي با مصاحبه‌هاي جنجالي قصد داشت در كانون توجه قرار بگيرد اما امروز ناخواسته اين موضوع تحقق يافته. او در رابطه با تغييرات در هيات مديره پرسپوليس اينگونه مي‌گويد: «بر اساس قانون بايد هر هيات‌مديره‌اي متشكل از هفت يا پنج نفر باشد كه اين در مورد پرسپوليس صدق نمي‌كند. در حال حاضر تعداد ما كمتر از اين است و سه نفره هيات مديره را در دست گرفته‌ايم. به نظر من اينكه قبل از هر چيز روي هيات مديره تيم دست گذاشته‌اند، كاري درست و مهم است. اميدوارم كه هر چه زودتر تكليف هيات‌مديره مشخص شود.» فرخزادي در ادامه از حضور خودش در اين سمت گفت: «من از همان اول پرسپوليسي بودم و خواهم ماند. به هر حال تمام خدمت‌گزاران تابع دستور هستند كه من نيز از اين قاعده مستثني نيستم. اگر روزي از اين سمت بركنار شوم قول مي‌دهم كه براي تماشاي تمام بازي‌هاي پرسپوليس به ورزشگاه بروم.» به احتمال زياد فرخزادي به دليل رابطه دوستانه چندين ساله‌اي كه با سعيدلو دارد تنها عضو ماندني در هيات مدیره است. البته فرخزادي در زمان حضور حبيب كاشاني چندين بار تا مرز بركناري رفت كه اين موضوع با دخالت سعيدلو منتفي شد.

نژادفلاح: جلسه من از پيش تعيين‌شده بود

شنيده مي‌شود نژادفلاح به محض اطلاع از خبر بركناري‌اش، خواستار تشكيل جلسه‌اي با سعيدلو براي رايزني بيشتر بابت ماندنش در هيات شده، اما او درباره اين موضوع مي‌گويد: «جلسه من با سعيدلو از قبل تعيين‌شده بود و در ضمن من اصلا روحم‌ از اين موضوع اطلاع نداشت.» نژادفلاح ادامه مي‌‌‌دهد: «آنچه مسلم است، اين است كه هيات مديره بايد تغيير كند تا بلكه روند روبه رشدي را در پيش بگيرد. ما اكنون جاي خالي زيادي در اين پست داريم كه بدون شك تنها با بودن سعيدلو ترميم خواهد شد. مهم اين است كه انصاري‌فرد به خاطر عملكرد خوبش در اين مدت كه بيشتر به نفع تيم بوده، از لحاظ بركناري‌اش هيچ نگراني ندارد.» نژادفلاح در اين‌باره مي‌گويد: «همه مي‌دانند كه انتخاب مديرعامل در باشگاه بر عهده هيات مديره تيم است و در اين شرايط كه هنوز هيات مديره در بلاتكليفي به سر مي‌برد، نمي‌شود در رابطه با ماندن يا نماندن مديرعامل اظهارنظر كرد. در كل بايد بگويم كه به شدت علاقه‌مند برداشتن گام‌هاي بلندي براي بهبود تيم هستم. از طرفي نيز بايد هرچه زودتر از مواردي كه تيم را به چالش مي‌كشد، دوري كنيم.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)