مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان می گوید دنبال کردن بحث حق پخش بعید است که نتیجه‌ای داشته باشد و به نوعی وقت تلف کردن است.

به گزارش مهر، سعید آذری  بعد از پایان جلسه مدیران باشگاه های لیگ برتری با مسئولان اتحادیه فوتبال درباره این جلسه اظهار کرد: در این جلسه درباره درآمدزایی در فوتبال، حق پخش و مسائل دیگر صحبت شد.

وی درباره اینکه درآمد باشگاه ذوب آهن از چه راه هایی به دست می آید گفت: علاوه بر بودجه کارخانه خودمان درآمدهایی هم داریم. از وقتی ذوب آهن به بخش خصوصی واگذار شده است مشکلات ما هم کمتر شده است.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن ادامه داد: ذوب آهن علاوه بر بحث فوتبال، در سطح شهر اصفهان مجموعه های ورزشی دارد که این یکی از منابع درآمدی ما است. علاوه بر این اسپانسر پیراهن و باشگاه هم از دیگر منابع درآمدی ما می باشد.

آذری درخصوص اینکه آیا سازمان لیگ می تواند با گرفتن حق پخش به مطالبات باشگاه هم رسیدگی کند یا خیر؟ گفت: به نظر من دنبال کردن بحث حق پخش وقت تلف کردن است و بعید است نتیجه ای داشته باشد.

وی درباره برگزاری مسابقات سپاهان در زمین اختصاصی ذوب آهن و اینکه این مساله یکی از منابع درآمدی ذوب آهن می باشد تصریح کرد: پولی که سپاهان به ما می دهد ناچیز است و حتی هزینه آب و برق استادیوم نمی شود. ما پول عمده باشگاه را از مجمع کارخانه می گیریم.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در پاسخ به این سوال که آیا برگزاری نشست مدیران عامل باشگاه ها می تواند به فوتبال کمک کند یا خیر، گفت: این جلسات باعث می شود با اندیشه های مدیران دیگر آشنا شویم ولی به نظر نمی تواند تاثیرگذار باشد. به نظرم اتحادیه فوتبال باید قدرتمندتر باشد.

آذری درباره برنامه ذوب آهن برای فصل آینده لیگ برتر گفت: در کادرفنی ما تغییری صورت نمی گیرد و یحیی گل محمدی در ذوب آهن می ماند. ما شرایط بحرانی را پشت سر گذاشتیم و اولین استراتژی ما حفظ ثبات و تقویت تیم برای فصل آینده است.

وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا باشگاه ذوب آهن حق رشد پیام صادقیان را از پرسپولیس گرفت یا خیر؟ گفت: باشگاه پرسپولیس به پرداخت حق رشد محکوم شد ولی محمدحسین نژادفلاح قائم مقام پرسپولیس از ما خواست که تا پایان لیگ صبر کنیم و سپس حق رشد را از محل درآمد پرسپولیس از سازمان لیگ بگیریم. ما هم به پرسپولیس گفتیم که به آنها کمک می کنیم تا فعلا مشکلات مالی را پشت سر بگذارند ولی آنها تعهد کردند که حق رشد را به ما بدهند.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با بیان اینکه پیام صادقیان در پرسپولیس عملکرد چشمگیری نداشته و چرا این باشگاه به دنبال گرفتن حق رشد از پرسپولیس است گفت: پیام از 12 تا 21 سالگی در ذوب آهن بود. او یکی از بهترین چهره های تیم ما بود و حتی تیم ملی امید و بزرگسالان هم دعوت شد. این واقعا جای سوال دارد که چرا پیام وقتی به تهران آمد دچار این حواشی شد.

آذری ادامه داد: پرداخت حق رشد اصلا به این مسائل ربطی ندارد. به عنوان مثال محمدرضا خانزاده خودش فصل گذشته به ذوب آهن آمد و با ارائه بازی های خوب به جام جهانی هم رفت اما در همین پرسپولیس گرفتار حاشیه شد. این پولی که پرسپولیس قرار است به ما بدهد حاصل 12 سال زحمتی است که برای پیام کشیده شده است.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)