مرجع خبری پرسپولیس : در جلسه مدیران باشگاه های لیگ برتری که تحت عنوان همایش لیگ برتری ها برگزار شد، حبیب کاشانی و حسین هدایتی با یکدیگر گفت و گو کردند.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ در جلسه مدیران باشگاه های لیگ برتری که تنها عنوان همایش لیگ برتری ها و با حضور علی سعیدلو برگزار شد، مهریزی مدیرعامل باشگاه استیل آذین به سراغ حبیب کاشانی رفت و با او دیده بوسی کرد.

 

در این ملاقات، مدیرعامل باشگاه استیل آذین حبیب کاشانی را یکی از دو مدیر برتر فوتبال ایران قلمداد کرد. پس از آن حبیب کاشانی به سراغ حسین هدایتی رفت و در گفت و گویی کوتاه به او خسته نباشید گفت. پیش از این خبرهایی از اختلاف نظر میان این دو به گوش می رسید.

 

همچنین صبح دیروز بابک معصومی، سرمربی سابق تیم فوتسال پرسپولیس با حبیب کاشانی تماس گرفت تا به نوعی از سرپرست باشگاه پرسپولیس دلجویی کند. معصومی در این تماس نکاتی را به عنوان سوء تفاهم مطرح می کرد که موجب حیرت حبیب کاشانی شده بود.

 

سرمربی سابق تیم فوتسال پرسپولیس به حبیب کاشانی اعلام کرد که گویا به خاطر او با چند بازیکن تمدید قرارداد نکرده و حتی قرار است باشگاه پاداش صعود تیم فوتسال به لیگ برتر را به او پرداخت نکند.

 

حبیب کاشانی با رد تمام این حرف و حدیث ها به بابک معصومی اعلام کرد پیش از انجام مصاحبه هایش با حبیب کاشانی تماس می گرفت و از صحت و سقم این خبرها باخبر می شد تا سوء تفاهمی ایجاد نشود.

 

کاشانی به معصومی اعلام کرد تنها هدف او از ایجاد تیم فوتسال پرسپولیس تبدیل این تیم به سمبل امید برای بیماران صعب العلاج بوده است و جای او را در بازی که بین فوتسالیست های پرسپولیس با منتخب هنرمندان برگزار شد خالی دانست.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)