مرجع خبری پرسپولیس : آشوبي گفت باشگاه مس براي فصل آينده به من پيشنهاد جديدي نداده است و من نيز در حال بررسي چند پيشنهادم هستم.

آشوبي هافبک فصل گذشته تيم فوتبال صنعت مس کرمان گفت: هيچ مذاکره اي از طرف باشگاه صنعت مس کرمان با من براي ادامه همکاري در رقابت هاي فصل آينده ليگ برتر صورت نگرفته است.

 

وي افزود: در خصوص مذاکره با باشگاه پرسپوليس نيز بايد اين را اضافه کنم که تا چيزي قطعي نشود اعلام نخواهم کرد چون هيچ علاقه اي به بازار گرمي ندارم.

 

آشوبي در خصوص شرايط کنوني تيم ملي گفت: تيم از لحاظ روحي و فني در سطح بالايي قرار دارد واميدوارم بتوانيم با انجام بازيهاي خوب و کسب نتيجه قابل قبول، پايان خوبي را براي فوتبال کشور در راه مسابقات مقدماتي جام جهاني رقم زنيم.

 

هافبک ملي پوش و اسبق تيم هاي پرسپوليس و مس کرمان تاکيد کرد: به عقيده من ديدار آساني را در برابر کره شمالي در پيش روي خود نداريم، کره تيمي قدرتمند است که توانسته از سد چند تيم مقتدر عبور کند.

 

آشوبي تصريح کرد: سطح فني تيم فوتبال ايران از ديگر تيم هاي حاضر در گروه بالاتر است و به عقيده من تيم ملي فوتبال ايران يک سر و گردن از ديگر تيم ها بالاتر است و تنها بدشانسي باعث شده تاکنون نتايج خوبي کسب نکنيم.

 

وي در پايان با اشاره به حاشيه سازي بعضي از مطبوعات در خصوص علاقه قطبي به وي گفت: اينکه هر روز مي گويند من پسر قطبي هستم اصلا برايم مهم نيست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)