در حاشیه تمرین دیروز پرسپولیس

مرجع خبری پرسپولیس : هنوز تمرين شروع نشده بود كه ابراهيم شكوري و محمد منصوري در گوشه‌اي خلوت كرده بودند و با هم گپ مي‌زدند. طولي نكشيد كه علي دايي سوت شروع تمرين را رأس ساعت 11:00 به صدا درآورد.

 

در هر صورت بازيكنان هم برخلاف هميشه كه با دويدن گرم مي‌كردند، اين بار دو به دو با پاسكاري در حال حركت زير نظر مولايي گرم كردند. در اين لحظه علي دايي با دكتر رضايي كه به جاي دكتر زرينه در تمرين‌هاي پرسپوليس حضور پيدا مي‌كند لحظاتي به خوش و بش پرداخت اما در تمرين‌ها، ديگر خبري از روي خندان علي دايي نبود و خيلي جدي تمرين‌ها را دنبال مي‌كرد.

 

در مرحله بعد تمرين، پاسكاري و حركت در لب خط زير نظر عاليپور انجام مي‌شد كه دايي بارها به بازيكنان تذكر مي‌داد كه با دقت بيشتري كار را دنبال كنند. آيتم بعدي هم حركات كششي و نرمشي بود كه در اين مرحله گلرها از ديگر بازيكنان جدا شده و زير نظر يحيوي تمرين مي‌كردند. در گوشه‌اي از زمين هم حسين بادامكي از اول تمرين به صورت اختصاصي و زير نظر مولايي كار مي‌كرد.

 

طولي نكشيد كه محمد پروين هم به او اضافه شد. پروين كه در عضله پايش احساس گرفتگي كرد لحظاتي زير نظر مولايي اختصاصي تمرين كرد. در تمرين ديروز كه حسين عبدي، دكتر زرينه، هادي نوروزي و غلامرضا رضايي غايب بودند، شيث با انگيزه‌تر از همه بازيكنان ظاهر شد و خيلي خوب كار مي‌كرد.

 

سوت استراحت خورد تا بازيكنان لحظاتي استراحت و تغذيه كنند و برگردند اما اين اجازه به سپهر حيدري، باقري، عليرضا محمد و جلال اكبري داده نشد تا آنها همچنان به صورت اختصاصي كارشان را دنبال كنند. بعد از آن، تيم به 3 گروه زرد، نارنجي و طوسي تقسيم شد و كار حفظ توپ و پرسينگ را انجام مي‌دادند.

 

در اين مرحله از تمرين دايي خيلي روي كارهاي تاكتيكي و سرعت تاكيد داشت اما انگار كسي حواس‌اش به دستورات سرمربي نبود و خيلي كم به اين تذكرات توجه مي‌شد. اين بي‌توجهي باعث شد تا سرمربي پرسپوليس صحبت كردن در تمرين را هم ممنوع كند.

 

 به هر ترتيب تمرين ادامه پيدا كرد اما حرف زدن هم ادامه پيدا كرد چرا كه آرفي از دست حلافي ناراحت بود و مازيار از شيري چون معتقد بودند آنها پاس نمي‌دهند و انفرادي كار مي‌كنند. در مرحله بعد دايي خواستار اين شد كه بازيكنان پاس‌هاي سريع به هم بدهند و توپ‌ها را به بيرون نزنند. بازيكناني هم كه خوب كار نمي‌كردند جريمه مي شدند و بايد با تمرين شنا، جريمه را پرداخت مي‌كردند. حميد علي عسگري يكي از اين بازيكنان بود كه دوبار به خاطر بي‌دقتي جريمه شد و دايي خواست01 حركت شناي كامل انجام دهد .

 

بعد از اين مرحله، دايي بازيكنان را به 2 گروه زرد و طوسي تقسيم كرد تا فوتبال دستگرمي بازي كنند. تيم زرد 11 نفره بود و تيم طوسي 13 نفره. در اين مرحله دايي در يكي از تيم‌ها 2 مهاجم را نوك حمله قرار داد تا ببيند تيم با 2 مهاجم چند گل مي‌تواند بزند.

 

در اين آيتم، دايي تاكيد زيادي مي‌كرد كه مهاجمان از موقعيت‌هاي تك به تك به خوبي استفاده كنند و با حوصله تصميم بگيرند. دايي و باقري هم از آرفي خواستند تا خواستار توپ رساني شود و گل بزند. در پايان، بازي با نتيجه 5-3 به سود تيم زرد به پايان رسيد كه محمد پروين براي تيم زرد هت تريك كرد و حلافي و علي عسگري هم هر كدام يك گل زدند. گل‌هاي تيم طوسي هم توسط باقري (2 گل) و فشنگچي (يك گل) به ثمر رسيد. بعد از پايان اين بازي سرگرمي كه دايي يك نيمه را به تك تك مهاجمان و نيمه دوم را به پرسينگ مدافعان اختصاص داد سوت پايان تمرين ساعت 12:50 زده شد اما اجازه خروج به بنيامين محمودي، داستاني، سپهر حيدري، مجتبي شيري و فشنگچي داده نشد و دايي خواستار اين شد كه اين نفرات زير نظر مولايي اختصاصي كار كنند. البته اين تمرين هم زياد طول نكشيد.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)