مرجع خبری پرسپولیس : جلسه مشترک کادر فنی و سرپرست باشگاه پرسپولیس، ظهر امروز (چهارشنبه) در باشگاه پرسپولیس برگزار شد.

به گزارش مرجع خبری به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، در این جلسه که همراه با صرف ناهار و با حضور حبیب کاشانی، محمود خوردبین، زلاتکو کرانچار، حسین عبدی، تومیسلاو ایوکویچ و احمدرضا عابدزاده برگزار شد، آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس ارزیابی و مسایل و مشکلات تیم، مورد بررسي قرار گرفت.

در این جلسه حبیب کاشانی با بیان اینکه نتیجه بازی با تراکتور سازی رضایت بخش است، عملکرد کلی تیم را قابل قبول ندانست كه كرانچار، به عنوان سرمربي  و ديگر اعضاي كادر فني، توضيحات لازم را در ارتباط با اين موضوع ارائه دادند. کاشانی به همرا كادر فني همچنین اقبال مردم به احمدرضا عابدزاده را در نظرسنجی برنامه 90 به او تبریک گفتند.

در ادامه این جلسه زلاتکو کرانچار با پذیرش برخی ایرادات کارشناسان به عملکرد فنی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت : نیمه اول بازی با  تراکتور سازی برای ما بسیار پر فراز و نشيب بود و می توانست برای ما سنگین تمام شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به برنامه های خود برای بهبود وضعیت تیم، افزود: “البته باید بگویم تیم ما تاکتیک ، تکنیک و سازماندهی را با هم دارد و مطمئن هستم این مجموعه با گذشت زمان همه پتانسیل خود را بروز خواهد داد.”

کرانچار تأکید کرد : ” برای استفاده از همه بازیکنان برنامه دارم و جز چند بازیکن ثابت، بقیه به تناسب و برحسب برنامه و نیازهای ما وارد ترکیب می شوند.”

وی  در این جلسه گزارشی از وضعیت کنونی تیم پرسپولیس ارائه داد و به بیان نقاط ضعف و قوت تیم پرداخت.


در این  جلسه همچنین حسین عبدی ، احمد رضا عابدزاده و تومیسلاو ایوکویچ نیز به بیان نظرات خود پرداختند.  همچنین حبیب کاشانی از زلاتکو کرانچار خواست نظرات خود را در ارتباط با نيم فصل مشخص و بازیکنان مورد نیاز و بازیکنانی که در برنامه های  وی حضور پر رنگی ندارند، را اعلام کند.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)