مرجع خبری پرسپولیس : ابراهيم شكورى، مدافع سرخ پوشان معتقد است پرسپوليس مى تواند بازگشت دوباره اى به روزهاى اوج خود داشته باشد. گفت وگو با مدافع جوان سرخ پوشان را با هم مى خوانيم:

 

• تعطيلات خوش گذشت؟
– بد نبود. بالاخره اين مساله براى بازى هاى تيم ملى رقم خورد كه ما هم بايد تابع آن باشيم و خودمان را براى بازگشت به روزهاى اوج آماده كنيم.

 

• فكر مى كنى اين ۳ تساوى متوالى آن هم با گل هاى دير هنگام چرا در كارنامه پرسپوليس رقم خورد؟

 

– صحبت در اين مورد زياد است ولى به نظر من ما در اين ۳ بازى خيلى بد شانس بوديم و در هيچ كدام از بازى ها مستحق اين تساوى ها نبوديم اما مطمئن باشيد اين دوران را هم به خوبى پشت سر مى گذاريم.

 

• تعطيلى ليگ به نفع پرسپوليس بود يا به ضرر آن؟
– تعطيلى آن هم در كوران بازى ها در مجموع به ضرر همه تيم هاست چون باعث مى شود برنامه  ريزى ها به هم بريزد اما بالاخره وضعيت و شرايط تيم ملى هم براى ما مهم است و بايد تابع بقيه تيم ها باشيم. اميدوارم اين بار اين تعطيلات فرصت خوبى باشد براى بازگشت پرسپوليس به روزهاى اوج.

 

• و در مورد حضور پرسپوليس در اردوى كيش چه نظرى دارى؟
– به هر حال برگزارى اين قبيل اردوها به تيم كمك مى كند كه هماهنگى ها بيشتر شود. نقاط ضعفمان را برطرف كرده و در صدد آن برآييم كه نقاط قوتمان را هم تقويت كنيم. با توجه به اينكه ۲ بازيكن از جمع ملى پوشان ما هم به دليل مصدوميت از همراهى با تيم ملى معاف شدند، حضور اين ۲ نفر هم مى تواند كامل تر از قبل برنامه هاى خود را در اين اردو پيگيرى كند.

 

• حالا كمى از شرايط خودت، آمادگى ات بگو!
– خدا را شكر وضعيتم خوب است و مشكلى ندارم. خيلى آماده و با انگيزه در تمرينات شركت مى كنم تا بتوانم رضايت كادرفنى را بدست بياورم.

 

• چند هفته اى است از تركيب اصلى تيم دور هستى، اين مساله آزارت نمى دهد؟
– تحمل اين شرايط واقعاً سخت است. نه براى من بلكه براى هر فوتباليستى نيمكت نشينى سخت و مشكل است. به هر حال اين مساله با نظر كادرفنى صورت گرفته و من نيز تمام تلاشم را به كار گرفته ام تا بتوانم دوباره جايگاه خوب و ثابتى را در پرسپوليس به دست آورم.

 

• در مورد عملكرد خط دفاعى پرسپوليس چه نظرى دارى؟
– به نظر من الان زمان خوبى براى بررسى عملكرد خط دفاع نيست و شايد بهتر باشد كه بگويم براى قضاوت در اين باره خيلى زود است. ما اگر در ۳ بازى اخيرمان برده بوديم همه از مجموعه تيم تعريف مى كردند و شايد اين ۳ تساوى در قضاوت در مورد تيم در مورد خط دفاع چه در مورد ساير خطوط شائبه اى ايجاد كند. به هر حال به نظر من بايد در مورد عملكرد خط به خط تيم و عملكرد كلى تيم فرصت داد. باز هم تاكيد مى كنم حالا براى قضاوت زمان مناسبى نيست.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)