سرمربی تیم نفت تهران گفت: لیگ امسال حساسیت‌های زیادی داشت اما از کیفیت لازم برخوردار نبود.

به گزارش تسنیم، منصور ابراهیم‌زاده در نشست خبری پیش از دیدار نفت تهران – فولاد خوزستان در هفته سی‌وچهارم لیگ برتر اظهار داشت: خوشحالم روند کاری تیم ما و فولاد به شکلی بود که روز آخر فینال داشته باشیم. واقعیت این است که هم ما و هم فولاد محصول یک سال زحمات خود را فردا می‌گیریم.

وی افزود: هر اتفاقی در بازی فردا بیفتد مهم نیست و مهم شایستگی 2 تیم است که در این فصل داشته‌اند. از قدمت فولاد نمی‌شود گذشت و تیم نفت تهران نیز تیم جوانی است که 3 سال است در لیگ برتر بازی می‌کند. فردا 2 تیم آنچه را که به یادگار می‌گذارند تاریخی می‌شود و اینکه سهمیه آسیا را کسب خواهند کرد.

سرمربی نفت تهران در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه «شما حتما نیاز به پیروزی دارید تا سهمیه آسیا را کسب کنید؟»، عنوان کرد: همانطور که می‌گویید نیاز به پیروزی داریم اما فولاد با یک تساوی سهمیه آسیا را کسب می‌کند. ما برای اینکه بازی را ببریم ابتدا نباید گل دریافت کنیم و اگر فرصتی پیش بیاید باید از آن استفاده کنیم.

ابراهیم‌زاده ادامه داد: مقابل فولاد باید با تدبیر بازی کنیم چون این تیم در خطوط هافبک و حمله بازیکنان خوبی دارد و خط حمله آن از بهترین‌های لیگ است و از خط دفاع به خوبی حمایت می‌شود. مربیانی در راس تیم فولاد قرار دارند که می‌دانند شرایط چقدر حساس است.

وی خاطرنشان کرد: طبیعی است فردا هواداران فولاد برای حمایت تیم‌شان  به ورزشگاه بیایند. فکر می‌کنم هم بازی سختی باشد و هم درگیرانه اما در نهایت هر تیمی که برنده باشد پیشاپیش به آن تبریک می‌گویم.

سرمربی نفت تهران در خصوص محروم و مصدومان تیمش گفت: محروم نداریم اما تنها بازیکن مصدوم ما مصطفی سیفی است.

ابراهیم‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا برای فصل آینده تصمیمی بر ماندن گرفته است یا نه؟ اظهار داشت: فردا بازی که تمام شود در مورد این موضوع صحبت می‌کنم. در حال حاضر فقط در مورد بازی فردا صحبت می‌کنم.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه «اگر از تیم سپاهان پیشنهاد داشته باشید به آن پاسخ مثبت می‌دهید؟»، گفت: در این خصوص نیز پس از بازی با فولاد صحبت می‌کنم. به اندازه کافی فرصت وجود دارد و با ارتباطی که هست جوابگوی سوالات هستیم. وقتی حساسیت بازی را یادآوری می‌کنید به من مربی هم این موضوع را یادآوری کرده‌اید. فردا نیامده و دیروز هم گذشته است. با این شرایط فعلا در مورد پیشنهادات فصل آینده صحبت کنیم.

سرمربی نفت تهران درباره ارزیابی‌اش از لیگ دوازدهم گفت: لیگ دوازدهم حساسیت‌های زیادی داشت. اول اینکه تعداد تیم‌هایی که به لیگ دسته اول سقوط می‌کردند زیاد شد و دوم اینکه این حساسیت مربوط به کسب سهمیه پلی‌آف آسیا بود که 8 تیم برای آن می‌جنگیدند که 4 تیم بالا برای کسب سهمیه آسیا و 4 تیم برای فرار از سقوط رقابت داشتند.

ابراهیم‌زاده تصریح کرد: حساسیت رقابت‌ها بالا بود اما کیفیت نداشت، کیفیت لیگ دوازدهم اگر  پایین آمد به دلیل وقفه‌های زیاد بود. تیمی که روند خوبی داشت با این وقفه‌ها به مشکل برمی‌خورد. در مجموع فکر می‌کنم از نظر کیفی لیگ دوازدهم در حد انتظار نبود به همین دلیل بازیکنان کمتری می‌بینیم که کیفیت بالایی داشته باشند. امیدوارم سال آینده با برنامه‌ریزی خوب به فوتبال پویایی برسیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)