مرجع خبری پرسپولیس : اگرچه علي دايي اصرار دارد كه بگويد دستيارش را بعد از پايان مسابقات نيم‌فصل اول انتخاب مي‌كند اما خبر مي‌رسد اين اتفاق قرار است به زودي و قبل از دربي رخ دهد.

 

بعد از رفتن مهدي تارتار به راه‌آهن بارها بحث دستيار جديد علي دايي پيش آمد و حتي از گزينه‌هايي چون رضا فروزاني، محمد دايي و … هم ياد مي‌شد اما دايي ظاهرا براي دوري از حاشيه‌ها قصد دارد دستياري خارجي را به تيم اضافه كند كه جاي هيچ نقدي را باقي نگذارد اما اين اتفاق به گفته خود سرمربي پرسپوليس قرار بود در تعطيلات نيم‌فصل رخ بدهد كه انگار تحمل دايي كم است و به زودي دستيار جديد معرفي مي‌شود.

 

در حالي كه باشگاه بي سر و صدا و با آرامش پيگير اين قضيه است، خبر مي‌رسد علي دايي با يك مربي آلماني صحبت كرده تا به زودي به ايران بيايد و مربي پرسپوليس شود.

 

به نظر مي‌رسد اين اتفاق هم بعد از بازي با ملوان رخ مي‌دهد و دستيار جديد قبل از دربي خود را به تيم مي‌رساند تا به كمك كادر فني قرمزپوشان بيايد و تيم را آماده بازي حساس هفته دوازدهم كند. پيش از اين خبر مي‌رسيد دستيار خارجي دايي از ميان انگين فيرات و اريش روته مولر خواهد بود اما ظاهرا سرمربي پرسپوليسي‌ها اين‌بار به دنبال مربي ديگري است و قصد دارد يك مربي جديد به ايران بياورد كه تا به حال حضور در ليگ ايران را تجربه نكرده.

 

به هرحال چيزي كه تا اينجاي كار مشخص شده اين است كه دايي دستيارش را باز هم از ميان مربيان آلماني انتخاب مي‌‌كند و قبل از دربي هم او را به ايران مي آورد. حالا بايد منتظر بمانيم و ببينيم اين مربي جديد، چه كسي است و تا چه حد مي‌تواند به دايي و تيمش كمك كند!

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)