محرومیت سنگین برای یادگیری برخورد صحیح با اسطوره ها

مرجع خبری پرسپولیس : توهين به كريم باقري در زادگاهش و توسط همشهريان اين بازيكن دور از تصور بود اما اين اتفاق افتاد و واكنش تند جامعه فوتبال را در پي داشت.

 

اما بعد از توهين به كريم باقري كه افتخار فوتبال آذربايجان است، مسوولان فوتبال تبريز و تيم شهرداري سعي كردند با توجيه‌هاي غيرقابل قبول تقصير كار را از خود دور و متوجه سوم شخص غايب كنند. در اين ماجرا همه مقصر جلوه داده شدند و در پايان هم توهين‌ها را به استقلالي‌ها نسبت دادند اما شريفي قصد ندارد اين توجيه‌ها را قبول كند و سرسختانه با اين موضوع برخورد مي‌كند.

 

رييس كميته انضباطي فدراسيون فوتبال در مورد حوادث رخ داده و عواقب آن براي باشگاه شهرداري تبريز مي‌گويد: تيم شهرداري كه به تازگي به ليگ برتر آمده است ابتداي فصل هم با يك جلسه محروميت روبرو شد اما اين بار اگر قرار باشد به تخلفات مشابه رسيدگي كنيم شرايط متفاوت خواهد بود.

 

 

 

شريفي در مورد روند رسيدگي به اين پرونده از احضار مسوولان اين باشگاه خبر مي‌دهد: ما طبق معمول براي رسيدگي به چنين پرونده‌اي مديرعامل و سرپرست تيم شهرداري تبريز را احضار كرده‌ايم. در كنار اين دو نفر مدير كل تربيت بدني آذربايجان و رييس هيات فوتبال آذربايجان هم بايد حضور داشته باشند.

 

رييس كميته انضباطي ادامه مي‌دهد: آخر هفته به اين پرونده رسيدگي خواهد شد. محور اصلي صحبت توانايي مديران باشگاه براي كنترل سكوها است. ما از مديرعامل مي‌پرسيم آيا مي‌توانيد سكوها را كنترل كنيد يا خير؟ اگر بپذيرند براي آنها با توجه به اتفاقات رخ داده حكم صادر خواهد شد اما اگر بگويند نمي‌توانيم، شرايط فرق خواهد كرد. آن وقت خودمان برگزاري مسابقات و كنترل سكوها را برعهده خواهيم گرفت. در اين حالت احتمال دارد تا پايان فصل بازي‌هاي شهرداري تبريز بدون تماشاگر و در ورزشگاهي دور از تبريز برگزار شود.

 

شريفي ادامه مي‌دهد: براي تنبيهات سير صعودي را در نظر مي‌گيريم چون شهرداري تبريز سابقه محروميت به‌عنوان تنبيه دارد، شرايط حكمي كه صادر مي‌شود سخت‌تر از پيش خواهد بود. اين حرف‌ها هم كه مي‌گويند تماشاگران تبريزي نبوده‌اند قابل قبول نيست چرا كه شهرداري تبريز ميزبان بوده و اين توجيه پذيرفته نخواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)