مرجع خبري پرسپوليس:(19:30)/سه شنبه 10 دي
محمد احمد‌زاده پس از برتري دو بر صفر تيم ملوان در بازي مقابل پرسپوليس در جمع خبرنگاران اظهار كرد: خوشبختانه مشكلات مالي ملوان پس از دستور رييس جمهور، مصوبه‌ي هيات دولت و حضور منطقه‌ي آزاد انزلي برطرف شد و تعامل بسيار خوبي ميان نيروي دريايي و منطقه‌ي آزاد انزلي برقرار شد تا مشكلات مالي ملوان برطرف شود و من به همين دليل از رييس جمهور و منطقه آزاد انزلي قدرداني مي‌كنم. اين موضوع سبب شد تا ملوان با خيال راحت‌تري به رقابت‌هاي ليگ برتر ادامه دهد.

احمد‌زاده افزود: امروز بازي بسيار خوبي را شاهد بوديم و ملوان و پرسپوليس هر دو عملكرد خوبي داشتند. اعتقادم اين است كه بازيكنان ملوان امروز حقانيت خود را اثبات كردند و تيم ما از ابتداي فصل شايستگي اين موفقيت را داشت.

احمدزاده ادامه داد: از پرسپوليس كه يك فوتبال زيبا ارائه داد و همچنين بازيكنان و هواداران ملوان قدرداني مي‌كنم و همان طور كه پيش از بازي گفته بودم مي‌دانستيم در اين بازي تيمي كه دوندگي و جنگدگي بيشتري داشته باشد پيروز مي‌شود. خوشبختانه بازيكنان ملوان امروز هم خوب دويدند و هم خوب جنگيدند و توانستند پيروز شوند.

احمدزاده تصريح كرد: اطمينان دارم ملوان در نيم فصل دوم شرايط بهتري پيدا مي‌كند و در ليگ برتر نتايج بهتري خواهد گرفت و بي‌ترديد در اين نيم فصل اخبار خوبي از ملوان خواهيد شنيد.

وي افزود: بايد از ساختار خوب دفاعي تيم ملوان نيز قدرداني كنم چرا كه تمركز در دفاع ملوان به موفقيت تيم كمك كرد.

سرمربي تيم ملوان انزلي درباره اعتراض خود به داور مسابقه نيز گفت: ‌مدت 35 دقيقه تماشاگران پرسپوليس در چشم دروازه‌بان تيم ما نور ليزر انداخته بودند كه اين موضوع بسيار ناخوشايند است و تماشاگران ما نبايد از تماشاگران كشورهايي كه چنين كارهايي در فرهنگ‌شان رايج است الگوبرداري كنند. بي‌ترديد نيروهاي انتظامي بايد با اين پديده برخورد كنند و بايد خيلي زود جلوي رشد چنين كارهايي در فوتبال كشور گرفته شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)