سرمربی تیم فوتبال ملوان پس از شکست برابر پیکان گفت: ما به خوبی حریفان را از بحران خارج می‌کنیم.

فارس؛ محمد احمدزاده پس از شکست یک بر صفر ملوان مقابل پیکان گفت: بازی خوبی بود و هر دو تیم فوتبال بازی کردند. تیم ما فوتبالی انجام داد که در تمام جناحین صاحب توپ بود. خیلی خوب موقعیت سازی می‌کردیم و به این ترتیب در زمین حریف‌مان حضور می‌یافتیم. در هر دو نیمه به اندازه کافی موقعیت ایجاد کردیم اما از آن بهره نبردیم. فوتبال نشان داد تیمی که خوب بازی می‌کند حتما برنده نیست.

وی ادامه داد:به ویسی و پیکان تبریک می‌گویم و اعلام می‌کنم ما یکی از تیم‌هایی هستیم که حریفان را به خوبی از بحران در می آوریم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه هوادارانشان بعد از بازی برای مسابقات بعدی برای پرسپولیس کری می‌خواندند اظهار داشت: ملوان تیمی است که مقابل هیچ تیمی کم نمی‌آورد.تماشاگران ما توانایی‌های ملوان را می‌شناسند و بر همین اساس هم کری می‌خوانند.

وی در مورد تعطیلات لیگ برتر خاطرنشان کرد: تعطیلات لیگ برای تمامی تیم‌ها یکسان است. ما هم به اندازه سایر تیم‌ها متضرر شدیم. بهتر بود لیگ ما با وقفه کمتری برگزار شود. بازی با تاجیکستان دیدیم که برای تیم ملی هیچ فایده‌ای نداشت و نفهمیدیم چرا این مسابقه برگزار شد.

سرمربی تیم ملوان در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه اعلام کرده بود کی‌روش بهتر است دستیار یکی از مربیان ایرانی باشد و آیا همچنان بر این نظر خود مصمم است، تصریح کرد: در نظر قبلی خود هستم. خود کی‌روش پس از سرمربیگری در تیم رئال مادرید تشخیص داد بهتر است به عنوان دستیار فرگوسن فعالیت کند. پیشنهاد می‌کنم فدراسیون فوتبال اتاق فکر تشکیل دهد. تا مربیان انتقادات خود را برای موفقیت تیم ملی در آنجا بیان کنند. اینکه بیرون از فضای خانواده فوتبال انتقاد کنیم و همه جا تیم ملی را زیر سؤال ببریم خوب نیست باید به ما اجازه دهند تا به صورت مستقیم نظرمان را بدهیم، در غیر این صورت همه بیرون از فضای فوتبال انتقاد می‌کنند.

وی در مورد اینکه مازیار زارع در نیمه اول اعتقاد داشت روی او خطای پنالتی انجام شده، گفت: ما پنالتی دیدیم اما داور ندید. نمی‌دانم شاید داور درست قضاوت کرده باشد.

سرمربی ملوان در مورد اینکه مازیار زارع پس از پایان نیمه اول مشت خود را به جایگاه ناظر بازی کوبید، عنوان کرد: به هر حال ضربان قلب بازیکن در زمین بالای 180 است و چنین اتفاقی می‌افتد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)