مرجع خبری پرسپولیس : حبیب کاشانی در احکامی جداگانه عباس علیپور، محمد رسایی و مصطفی شکری را به ترتیب در پست های مدیر روابط عمومی، مشاور اجرایی و سرپرست حقوقی باشگاه منصوب کرد.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، حبیب کاشانی که تا مشخص شدن تکلیف مدیرعامل جدید سرخپوشان به عنوان سرپرست پرسپولیس منصوب شده است امروز در احکامی جداگانه این سه تن را به چارت اجرایی باشگاه اضافه کرد. در حکم عباس علیپور که توسط کاشانی به وی ابلاغ شده آمده است : « يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۸۸ ۱۵:۴۴:۴۹ با حکم حبیب کاشانی، عباس علیپور مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس شد. نظر به سوابق و تجربیات ارزشمند حضرتعالی به موجب این ابلاغ به عنوان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل باشگاه منصوب می‌گردید.
توجه ویژه به اطلاع رسانی صحیح به عموم هواداران عزیز و نیز تعامل مؤثر و سازنده با حوزه رسانه‌های نوشتاری، دیداری و شنیداری را در سرلوحه فعالیت خویش قرار داده و با بهره‌مندی از کلیه امکانات موجود، این امر را به سرانجام برسانید.

امید است با استعانت از خداوند متعال در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید. عباس علیپور پیش از در هفتمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور نیز مدیر روابط عمومی و امور بین الملل باشگاه پرسپولیس بود.» احکام مشابهی نیز برای آقایات محمد رسایی و مصطفی شکری صادر و اینجانبان به سمت های مشاور اجرایی و سرپرست حقوقی باشگاه منصوب گردیدند. محمد رسایی و مصطفی شکری نیز در هفتمین دوره رقابت های لیگ برتر سمت های مشابهی در این باشگاه داشتند.

انتهای گزارش اختصاصی // امانت داری – استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)