بازدید نماینده سازمان از مجموعه ورزشی درفشی فر


مرجع خبری پرسپولیس : 20 بازيكن به اردوي پرسپوليس براي بازي مقابل راه آهن رفتند.

باتوجه به شرايط نامشخص برخي از بازيكنان پرسپوليس براي بازي فردا مقابل راه آهن با دستور دايي 20 بازيكن ظهر امروز به هتل المپيك براي تشكيل اردو قبل از ديدار با راه آهن رفتند.

* قرار است امشب جلسه‌اي بين بازيكنان كاشاني و دايي برگزار شود. همچنين فيلم بازي‌هاي راه آهن آناليز خواهد شد.

* در پايان تمرين امروز عليرضا حقيقي از ناحيه زانو مجددا احساس درد كرد. همچنين محمد نوري نيز پس از دويدن هاي آرام اعلام كرد كه مشكلي براي بازي فردا ندارد اما فردا تكليف نهايي اش مشخص مي‌َشود.

 

 

* مسئولان سازمان تربيت بدني كه تا به امروز بخش عمده‌اي از هزينه‌هاي ورزشگاه درفشي فر را پرداخت كرده اند بازديدي از شرايط اين ورزشگاه داشتند و با مسئولان بخش هاي مختلف ورزشگاه به گفت و گو نشستند.

* عليرضا محمد در انتهاي تمرين امروز بگفت كه غيبتش در بازي با راه آهن قطعي است و به احتمال فراوان به دليل مشكل بدني به بازي مقابل شاهين بوشهر هم نخواهد رسيد.

 

* كميته انضباطي فدراسيون فوتبال مدارك ارايه شده پزشك تيم پرسپولیس براي عدم حضور در كلاس فيزيوتراپي ليگ برتر را پذيرفت.
فريد زرينه پزشك تيم پرسپوليس مشكل عدم حضور در کلاس های فدراسیون را داشت اما به دليل اينكه باشگاه پرسپوليس به فدراسيون نامه زده و اعلام كرده بود كه اين تيم به اردوي امارات مي‌رود براي او مشكلي پيش نيامد اما من اين كار را نكرده بودم.

*سازمان ليگ برتر فدراسیون فوتبال، اسامي محرومان هفته بيست و دوم دهمین دوره مسابقات ليگ برتر فوتبال را در شرایطی اعلام کرد که پرسپولیس هیچ محرومی ندارد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)