مرجع خبری پرسپولیس : به دلیل شکایت شیث رضایی از علی دایی که علاوه بر دادسرا، در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ثبت شده، سرمربی پرسپولیس باید برای ارائه توضیحات به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برود.

قرار شده دایی روز سه‌شنبه 17 اسفند ماه ساعت 4 بعدازظهر در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شده و پاسخگوی سوالات شریفی باشد.

 

در این جلسه شیث، مدیر برنامه‌های او و وکیل‌اش حاضر خواهند بود و احتمالاً وکیل دایی هم حاضر می‌شود. از طرفی دیگر مدیر برنامه‌های شیث که قصد دارد شکایت شیث از دایی در دادسرا همچنان برقرار باشد امروز به ملاقات دکتر شریفی رفت تا او را متقاعد کند این شکایت سر جایش باقی بماند.

شریفی پیش‌تر گفته بود شکایت اهالی و عوامل فوتبال باید از طریق کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حل شود اما نوید مجدقوانلو مدیر برنامه‌های شیث می‌گوید: «ما نقض قانون نکرده‌ایم. حرف آقای شریفی درست است. در بند یک از ماده 64 اساسنامه فدراسیون فوتبال آمده که عوامل فوتبالی باید اختلافات‌شان را از طریق فدراسیون حل کنند اما در همین بند هم استثنائاتی آمده است.»

 

وی ادامه می‌دهد: «ما طی نامه‌ای از آقای شریفی تقاضا کردیم این شکایت همچنان جریان داشته باشد. این موضوع باید از آن بند جدا شود. طبق ماده 698 مجازات اسلامی آقای دایی خلاف کرده و این مسأله اصلاً فوتبالی نیست.»

مدیر برنامه‌های شیث امیدوار است با نامه‌نگاری و جلسه با دکتر شریفی از وی اجازه بگیرد این شکایت جاری باشد و دایی در دو جبهه پایش به محکمه کشیده شود اما باید دید وی موفق خواهد بود یا نه.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)