عاقبت برخورد سلیقه ای کادرفنی تیم ملی

مرجع خبری پرسپولیس : شيث رضايي در يك كنفرانس خبري با حرف‌هايش باعث ناراحتي قطبي شد و زماني كه قطبي سكان تيم ملي را در دست گرفت، شيث نيز از تيم ملي دور شد. اين اظهار نظر شيث زماني به گوش رسيد كه به قول معروف اين بازيكن در يك اتاق خالي هم دعوا راه مي‌انداخت اما امسال از آن شيث ديگر خبري نبود.

قبل از سفر به بازي‌هاي غرب آسيا، وقتي خبرنگاري با اشاره به كنفرانس خبري پرسپوليس و حرف‌هاي رضايي از سرمربي تيم ملي درباره دعوت از شيث سوال كرد، قطبي گفت «بهتر از او را داريم و نيازي به اين بازيكن نيست»

 

باز هم رضايي اراده خود را براي بي‌حاشيه بودن حفظ كرد و تنها به جمله‌اي كه به يكي از دوستان خود گفته بود بسنده كرد و با هيچ رسانه‌اي در اين مورد مصاحبه‌اي انجام نداد. او به يكي از دوستان خود گفته بود: «بعد از بازي‌هاي غرب آسيا معلوم مي‌شود بهتر از من دارند يا نه.»

 

اين ماجرا گذشت و از شيث رضايي پر حاشيه خبري نشد. او حتي يك كلمه هم درباره حرف‌هاي قطبي حرف نزد. تيم ملي هم به بازي‌هاي غرب آسيا اعزام شد. هر چند تیم ملی با حضور هادی عقیلی هم عملکرد قابل توجهی در خط دفاعی نداشت اما با مصدومیت او همه چیز به هم ریخت.

از اين بازي به بعد، در هيچ كدام از بازي‌ها دفاع مستحكمي از تيم ملي نديديم تا جايي كه از عمان زير 23 سال دو گل دريافت كرديم. عراق هم يك بار دروازه ما را باز كرد اما اوج ضعف خط دفاعي مقابل كويت نمايان شد. در اين بازي حساس كه تا جام قهرماني چند قدم بيشتر فاصله نداشتيم و همگان انتظار يك بازي راحت براي تيم ملي كشورمان مقابل كويت را داشتند، در كمال ناباوري و ضعف خط دفاعي، گلر اول تيم ملي كشورمان دو گل دريافت كرد تا خيلي زود حرف‌هاي شيث رضايي در ذهن‌مان مرور شود. انگار كسي كه از روي عقل و تدبير و نه از سر لجبازي و حاشيه حرف بزند خيلي زود بايد منتظر عملي شدن حرف‌هايش باشيم.

اگر سرمربي تيم ملي به گفته خودش كينه‌اي نبود و درباره بازيكنان با توجه به عملكردشان تصميم مي‌گرفت، با نگاهي گذرا به جدول ليگ متوجه مي‌شد كه پرسپوليس با حضور شيث رضايي تنها 9 گل را دريافت كرده و اين درحالي است كه اگر از سه تيم ذوب‌آهن، سپاهان و تراكتور بگذريم كه مدافعانشان به تيم ملي دعوت شدند، بهترين عملكرد را مدافعان پرسپوليس در طول 9 هفته از ليگ برتر به نمايش گذاشته‌اند.

هر چند در مورد دعوت از مهاجمان براي تيم ملي هم همين روال در پيش بود كه با فشار رسانه‌هاي ورزشي، سرمربي تيم ملي مجبور شد مهاجماني مثل غلامي و ميداودي را نيز در ليگ ايران ببيند كه شايد بتوان گفت بهترين عملكرد را در بازي‌هاي انجام شده داشتند.

با اين اوصاف انگار قرار است تيم ملي كشورمان هر روز، با كج سليقگي و كينه‌توزي‌هاي يك عده، از حضور و توانايي عده‌اي بي‌نصيب باشد و اين جاي خالي يك برنامه مدون براي حضور ورزشكاران در تيم‌هاي ملي در حد و اندازه تيم ملي ايران بزرگ را به رخ مسوولان مي‌كشد.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)