از طرف شرکت خودرو ائل خودرو ارس دو دستگاه در اختیار تیم ملی فوتبال ایران قرار گرفت.

به گزارش  فارس، امروز شرکت خودرو «ائل خودرو ارس» به عنوان اسپانسر تیم ملی فوتبال ایران معرفی شد. قرار است این شرکت یک دستگاه اتوبوس و یک دستگاه خودروی لیموزین در اختیار تیم ملی فوتبال ایران قرار بدهد.

 

مدیر شرکت ائل‌خودرو ارس گفت: به لحاظ مجوز ورود خودرو و فعالیت منعی نداریم.

به گزارش  تسنیم، در نشست خبری رونمایی از حامی مالی تیم‌های ملی فوتبال، خانم جاودانی مدیرعامل شرکت ائل خودرو به عنوان اسپانسر تیم‌های ملی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم درباره اینکه برخی مقامات وزارت صنایع در مورد ممنوع بودن فعالیت این شرکت اظهاراتی داشته‌اند، گفت: ما این صحبت‌ها را پیگیری می‌کنیم و اسناد لازم را هم داریم. شرکت ما با شماره 707 ثبت شده و مراحل مربوط به دفتر نمایندگی ما در حال طی شدن است. این موضوع را از طریق وکلای بین‌المللی شرکت پیگیری می‌کنیم و اسناد آن قابل ارائه است. همین‌جا به صراحت اعلام می‌کنم که به لحاظ مجوز ورود خودرو و فعالیت منعی نداریم.

جاودانی درباره اینکه این شرکت از چه ظرفیت‌های تبلیغی برای جام‌جهانی استفاده می‌کند خاطرنشان کرد: ما علاوه بر تبلیغ بر روی اتوبوس تیم ملی یک دستگاه لیموزین در اختیار فدراسیون فوتبال قرار می‌دهیم.

همچنین نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال نیز گفت: این شرکت واردات خودرو اسپانسر اصلی تیم‌های ملی فوتبال است و چارچوب قرارداد مشخصی دارد و ما می‌توانیم در سایر بخش‌های موردنظر اسپانسر بگیریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)