تلاش باشگاه استقلال برای پنهان کردن ناتوانی مظلومی

مرجع خبری پرسپولیس : مسوولان باشگاه استقلال در آستانه بازی حساس با پرسپولیس و ناکامی‌های سریالی این تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا در تلاشند با پیش کشیدن مسائل انحرافی ذهن هواداران ناراضی خود را به گونه‌ای هدایت کنند که اتفاقات هفته‌های اخیر ربطی به ناتوانی کادر فنی استقلال در اداره تیم ندارد و تنها عامل ناکامی استقلال بدشانسی می باشد.

شکست استقلال ایران برابر النصر عربستان، آن هم در شرایطی که تیم ایرانی از حریفش پیش بود اعتراض‌های زیادی را به وجود آورده است، اعتراض‌هایی که پس از تساوی‌های خانگی برابر سایپا، مس و السد قطر هم شنیده‌ می‌شد اما با این حال سایت باشگاه استقلال در توصیف شرایط بازی سه‌شنبه شب استقلال می‌نویسد “با اقبال بد نمی‌توان جنگید. استقلال باید علیه شانس خود هم برنامه‌ای داشته باشد.”

سایت باشگاه استقلال پس از شکست استقلال برابر النصر در گزارشی همه چیز را به شانس و اقبال مربوط دانسته و حتی دو گل عربستانی‌ها را “باد آورده” خوانده است. در این گزارش نویسنده نوشته است: « اقبال خوب را باید باور کرد، اقبال بد را بیشتر باور کنیم. استقلال در روز خوبش بد اقبالی آورد. توپی که سیدصالحی با سر به تیر دروازه زد اگر گل می‌شد، چه‌ها که نمی‌شد؟

وی ادامه می دهد : به گل‌های النصر که نگاه می‌کنیم، اوج خوش شانسی را می‌بینیم. شانسی که در خانه النصر را زد. گل‌های باد آورده و تصادفی، گل‌هایی که شانس در آن حرف اول است، به بازی استقلال نگاه کنیم، به آخرین فرصت گل، به فرار آرش، به رویارویی او و دروازه‌بان، به توپی که از بالای سر آخرین دفاع کاملاً بی‌دفاع شده سعودی‌ها رد شد، به توپی که 20سانی‌متر بلند بود. به توپی که 30 سانت بلند بود. استقلال یک نیمه رویایی داشت. استقلال در نیمه دوم جور دیگری بازی کرد. استقلال در هر دو نیمه بد اقبال بود. با اقبال بد نمی‌توان جنگید.

استقلال باید علیه شانس خود هم برنامه‌ای داشته باشد. منکوب کردن شانس یک وظیفه است.»

به نظر می‌رسد مسوولان باشگاه استقلال در آستانه بازی حساس استقلال و پرسپولیس در تعطیلات نوروز و ناکامی‌های سریالی این تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا در تلاشند با پیش کشیدن مسائل انحرافی ذهن هواداران ناراضی خود را به گونه‌ای هدایت کنند که اتفاقات هفته‌های اخیر ربطی به ناتوانی کادر فنی استقلال در اداره تیم ندارد و تنها عامل ناکامی استقلال به بدشانسی معطوف می‌شود در حالی که به هیچ وجه نمی‌توان ناکامی‌های اخیر استقلال در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا را به عنصر بدشانسی ربط داد.

نکته جالب توجه اینجا بود که درست پس از شکست استقلال در عربستان سایت باشگاه استقلال و روزنامه این باشگاه در اقدامی هماهنگ روی مساله بدشانسی زوم کردند و با بزرگ نمایی این مساله تلاش کردند این گونه وانمود کنند که استقلال در این بازی شایسته پیروزی مطلق بوده اما به عقیده بسیاری از کارشناسان بی‌تجربگی و ناتوانی کادر فنی استقلال سبب شد استقلال در عربستان در حالی که از تیم فوتبال النصر یک بر صفر پیش بود در نیمه مربیان بازی را به حریف سعودی خود واگذار کند تا از ناتوانی پرویز مظلومی و همکارانش رونمایی شود.

این دومین ناکامی استقلال مظلومی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا است که آبی‌پوشان بازی برده را با تساوی و شکست عوض کردند و در قعر جدول جای گرفتند. اتفاقی که به هیچ وجه موردپسند هواداران نیست و بدون شک بار دیگر شاهد اعتراضات گسترده هواداران آبی‌ها خواهیم بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)