پرسپولیس نیوز: مدیر تیم فوتبال امید، گفت: برای مشخص کردن لیست تیم امید در بازی‌های آسیایی منتظر نظر نهایی شارلوا و روبین کازان در مورد امید نورافکن و رضا شکاری هستیم.

حمید استیلی‌ مدیر تیم فوتبال امید‌ درباره تمرینات تیم ملی فوتبال امید در عراق، گفت:  تمرینات به خوبی برگزار می‌شود و بازیکنان زیر نظر کادر فنی به دقت تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.

وی افزود: عصر فردا نیز دومین دیدار دوستانه با تیم زیر ۲۳ سال عراق برگزار می‌شود  و امیدوارم کادر فنی از برگزاری بازی‌های تدارکاتی، به اهدافی که دارد، برسد.

مدیر تیم امید در ادامه از ملحق شدن ۲  بازیکن تراکتورسازی، مقاومت تهران و مس کرمان  خبر داد و گفت: علیرضا آرتا از مس کرمان، احمدرضا احمد وند از مقاومت ، محمدرضا آزادی اندیزه و محمد مسلمی پور از تراکتورسازی به تیم ملحق شدند وتمریناتشان را زیر نظر کادر فنی آغاز کرده‌اند.

وی در ادامه در خصوص ارسال لیست تیم  امید جهت حضور در بازیهای جاکارتا گفت: منتظر پاسخ باشگاه بلژیکی که امید نورافکن در آن بازی می‌کند و  روبین کازان که  رضا شکاری در این تیم حضور دارد هستیم تا پس از پاسخ این دو باشگاه، کادر فنی به جمع بندی نهایی برسد و اسامی را برای رقابت‌های قهرمانی آسیا اعلام کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)