با پیراهن استقلال انگیزه های بالایی دارم و می خواهم قلعه نوعی را روسفید کنم.اهداف دیگری هم دارم که می خواهم به آنها برسم.

گل؛ حسن اشجاری، مدافع جدید تیم فوتبال استقلال که به تازگی به این تیم منتقل شده است، درباره‌ی انتقالش از سپاهان به استقلال در مصاحبه‌ای گفت :

از بچگی هم استقلالی نبوده‌ام !

"زمان حرفهای کلیشه ای گذشته است و مثل خیلی ها دوست ندارم بگویم از بچگی استقلالی بودم.بهتر است بگویم حضور در استقلال افتخار بزرگی است. "

بالاخره شاگرد قلعه‌نوئی شدم !

"فکر می کنم مهم تر از هر چیز در این انتقال،اعتقاد قلعه نوعی به من است.زمانیکه وی سرمربی سپاهان هم بود نظر بر این داشت که به این تیم بپیوندم که این اتفاق رخ نداد و خوشحالم که سرانجام شاگرد ایشان شدم. "

می خواهم قلعه نوعی را روسفید کنم

"با پیراهن استقلال انگیزه های بالایی دارم و می خواهم قلعه نوعی را روسفید کنم.اهداف دیگری هم دارم که می خواهم به آنها برسم. "

محبت هواداران سپاهان را فراموش نمی‌کنم

"با اینکه یک سال و نیم خوب را در سپاهان سپری کردم و با این تیم قهرمان ایران شدم،متاسفانه مشکلاتی به وجود آمد که به موقع درباره آنها حرف می زنم.هر چند هرگز محبت هواداران سپاهان را از یاد نخواهم برد.در حال حاضر قهرمانی با استقلال در لیگ برتر مهم ترین هدفم است و امیدوارم به این افتخار برسم."

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)