پرسپولیس نیوز : بازیکنان تیم ملی قبل از ترک ایران به منظور برپایی اردوی پرتغال به صحبت پرداختند.

کاروان تیم ملی فوتبال کشورمان برای حضور در اردوی پرتغال شب گذشته فرودگاه امام خمینی (ره) را ترک کرد.

ملی پوشان فوتبال کشورمان از طریق فرودگاه امام خمینی راهی دبی شدند تا پس از چند ساعت ترانزیت در این فرودگاه راهی پرتغال شوند.

کاروان ملی پوش فوتبال کشورمان را 14 بازیکن تشکیل می دهد و قرار است 10 بازیکن دیگر در پرتغال به تیم ملی ملحق شوند.

اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان تا 25 مهرماه به طول خواهد انجامید و قرار است شاگردان کی روش در این اردو 2 بازی تدارکاتی هم برگزار کنند.

بر همین اساس ملی پوشان فوتبال ایران روز گذشته در هتل آزادی دور هم جمع شدند تا برای سفر به پرتغال آماده شوند. در زیر گزارش حاشیه ها و مصاحبه های بازیکنان تیم ملی را با هم مرور می کنیم:

 

*علی کریمی اول شد!

 در حالی که قرار بود بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی از ساعت 14 امروز در هتل آزادی دور هم جمع شوند اما علی کریمی مربی تیم ملی فوتبال کشورمان زودتر از همه خودش را به هتل رساند.

در این میان مایکل اومانیا بازیکن کاستاریکایی پرسپولیس هم که در این هتل اقامت دارد بعد از حضور در محوطه هتل آزادی با بازیکنان تیم ملی رو در رو نشد. وحید امیری و علیرضا بیرانوند بازیکنان تیم فوتبال نفت تهران، آندرانیک تیموریان و محسن فروزان از استقلال، وریا غفوری و سردار آزمون هم دیگر بازیکنانی بودند که به محل اردوی تیم ملی آمدند. البته آندو، فروزان و آزمون حاضر به گفت و گو با خبرنگاران نشدند.

*پولادی برای همراهی تیم ملی به ایران نمی‌آید

 مهرداد پولادی که در حال حاضر بدون تیم است و در قطر به سر می‌برد، از آنجا به دبی می‌رود تا به کاروان ملی پوشان برای حضور در اردوی پرتغال بپیوندد.

لژیونرها هم که در لیگ‌های اروپایی بازی می‌کنند، قرار است طبق برنامه ریزی به کاروان تیم ملی در لیسبون اضافه شوند. ملی پوشان حاضر در کشورهای حوزه خلیج فارس هم در دبی به سایر بازیکنان تیم ملی اضافه می‌شوند.

*وینگادا هم به هتل آمد/ عکس یادگاری سردار با استقلالی‌‌ها

در حالی که قرار بود ملی‌پوشان دعوت شده به تیم ملی پیش از ساعت 14 در هتل آزادی خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند بیش از نصف نفرات بعد از ساعت 14 حضور پیدا کردند.

*ملی‌پوشان فولاد و سپاهان که ظاهراً در یک پرواز بودند، پرواز آنها تأخیر داشته است.

*حسین یاریار به هتل آزادی آمد و سراغ علی کریمی را گرفت. او لحظاتی هم به صحبت با وی پرداخت.

*وینگادا سرمربی تیم ملی امید در هتل آزادی حاضر شده و با کی‌روش به صحبت پرداخت.

*بازیکنان پس از دیدن یکدیگر به خوش و بش پرداختند و سردار آزمون که در لیگ روسیه بازی می‌کند با استقلالی‌ها عکس یادگاری گرفت.

*سروش رفیعی بازیکن فولاد هنگام مواجهه با خبرنگاران اعلام کرد باشگاه او را ممنوع‌المصاحبه کرده است و تنها در مورد تیم ملی صحبت می‌کند.

*بازیکنانی که برای اولین بار است به تیم ملی دعوت شده‌اند بیشتر از سایرین نظم را رعایت می‌کنند و به موقع در هتل آزادی حضور پیدا کردند.

*کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی و مارکار آقاجانیان دستیار وی جزء آخرین نفراتی بودند که در هتل حضور پیدا کردند.

*بیرانوند: هدف اصلی‌ام حضور در جام ملت‌هاست

 علیرضا بیراوند در مورد حضورش در اردوی تیم ملی گفت: خدا را شکر توانستم نظر کی‌روش را جلب کنم و فکر کنم اردوی خوبی داشته باشیم. قبل از جام جهانی نیز در اردوی آفریقا حضور داشتم و در آنجا از نزدیک شاهد تمرینات خوب آقای کی‌روش بودم.

وی در مورد خط خوردن رقبایش از تیم ملی از جمله سوشا مکانی و مهدی رحمتی گفت: سعی و تلاشم این بود که خوب کار کنم و خدا را شکر که توانستم نظر کی‌روش را جلب کنم. در این مورد هم تصمیم اصلی را فقط کی‌روش می‌گیرد.

بیرانوند در مورد اینکه فکر می‌کند مسافر جام ملت‌ها شود یا خیر، گفت: تمام سعی و تلاشم همین است و هدفم حضور در استرالیاست. امیدوارم بتوانم شرایط آرمانی‌ام را حفظ کرده و مصدوم نشوم تا بتوانم در تمرینات و بازی‌ها به خوبی خودم را نشان دهم و به هدفم برسم.

*امیری: تا دل‌تان بخواهد رقیب خارجی و داخلی دارم

وحید امیری در خصوص حضورش در تیم ملی فوتبال اظهار داشت:‌ خدا را شکر می‌کنم که پس از مشکلات سال گذشته توانستم امسال در تیم ملی حاضر شوم. تمام تلاش خود را انجام خواهم داد تا نظر کادر فنی را جلب کنم.

وی در مورد اینکه آیا فکر می‌کند در جام ملت‌های آسیا حضور داشته باشد، تأکید کرد: این موضوع به تلاش خودم بستگی دارد. امیدوارم که بتوانم نظر کادر فنی را جلب کنم و در ترکیب تیم ملی قرار بگیرم.

ملی‌پوش فوتبال در خصوص اینکه آیا رقیبی دارد یا خیر، گفت:‌تا دل‌تان بخواهد رقیب دارم چه داخلی چه خارجی. اما تمام تلاش خود را انجام خواهم داد. امروز بازیکنان دعوت شده به دور جدید اردوی تیم ملی خود را در هتل آزادی به کادرفنی معرفی می‌کنند.

*بیک‌زاده: امیدوارم در اردوی پرتغال به تفکراتی که کی‌روش دارد برسیم

 هاشم بیک‌زاده در خصوص اردوی تیم ملی فوتبال در پرتغال اظهار داشت: امیدوارم اردوی خوبی در این کشور داشته باشیم و بتوانیم با تلاش همه بازیکنان به تفکراتی که کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی دارد برسیم.

وی ادامه داد: آمادگی خوبی داریم و اردوی پرتغال هم کمک می‌کند که برای تیم ملی و باشگاه مفید‌تر باشیم.

ملی‌پوش فوتبال ایران گفت: امیدوارم بدون بدشانسی بتوانم در جام ملت‌های آسیا برای تیم ملی مثمرثمر باشم. خوشبختانه مصدومیتی ندارم.

*غفوری: مزد زحماتم را با دعوت به تیم ملی گرفتم

وریا غفوری پس از حضور در هتل آزادی برای اعزام تیم ملی به لیسبون پرتغال اظهار داشت: خدا را شکر مزد زحمات خود را پس از دو سه سال تلاش گرفتم و به تیم ملی دعوت شدم. تمام تلاش خود را انجام می‌دهم تا جواب اعتماد کادر فنی را در این اردو بدهم و خود را ثابت کنم تا در تیم ملی بمانم.

وی در مورد اینکه خسرو حیدری را به عنوان رقیب در کنار خود می‌بیند تصریح کرد: فکر می‌کنم حیدری به عنوان هافبک به تیم ملی دعوت شده و من در دفاع راست بازی خواهم کرد. فکر نمی‌کنم هم‌پست باشیم اما در هر صورت تمام تلاش خود را انجام می‌دهم تا بتوانم در تیم ملی بمانم. خیلی دوست دارم تا در جام ملت‌ها بازی کنم و امیدوارم مزد زحمات خود را بگیرم.

مدافع سپاهان در خصوص پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس در چارچوب هفته یازدهم یادآور شد: بازی بسیار خوبی بود و خداراشکر توانستیم در دقایق پایانی از موقعیت‌های زیادی که به دست آورده بودیم سرانجام استفاده کنیم و به سه امتیاز بازی دست یابیم. پس از چند هفته که نتایج مطلوبی در زمین خود کسب نمی‌کردیم خدا را شکر توانستیم پیروز شویم.

غفوری در مورد جنجالی که پس از بازی به وجود آمد و خوشحالی عجیب خلعتبری گفت: من چیزی متوجه نشدم از ابتدای بازی تماشاگران به خلعتبری اهانت کردند به هر حال او سه سال برایشان زحمت کشیده بود. من در جریان این مسئله نیستم و چیزی ندیدم.

وی در مورد اینکه آیا سپاهان عنوان قهرمانی لیگ را به دست خواهد آورد تصریح کرد: هدف ما قهرمانی است. باشگاه، هواداران و بازیکنان جز این چیزی نمی‌خواهند. تمام تلاش خود را در این زمینه انجام خواهیم داد.

*رفیعی: همه تلاشم را می‌کنم تا نظر کی‌روش را جلب کنم

سروش رفیعی در خصوص دعوتش به تیم ملی گفت: خوشحالم که به تیم ملی دعوت شدم و امیدوارم از کادر فنی قوی و بازیکنان با تجربه چیزهای زیادی یاد بگیرم و خوشحالم که الان اینجا هستم و امیدوارم بتوانم توانایی‌های خودم را در این اردو نشان دهم.

وی درباره شرایط آمادگی خودش هم ادامه داد: خوشبختانه شرایط خوبی دارم و در این چند هفته هم عملکرد خوبی داشتم و همه تلاشم را می‌کنم تا به بهترین شکل در اردوی پرتغال حاضر باشم. من همه تلاشم را می‌کنم اما می‌دانم تا جام ملت‌های آسیا چند اردو وجود دارد و کی‌روش هم نظر نهایی را درباره بازیکنان می‌دهد؛ اما همه توانم را می‌گذارم تا در تیم ملی باقی بمانم.

رفیعی درباره حضور ایران در جام ملت‌های آسیا هم گفت: فکر می‌کنم با شرایطی که تیم ملی در جام جهانی برزیل داشته و بازیکنان خوبی که داریم یکی از شانس‌های قهرمانی هستیم اما باید حمایت بیشتری از تیم ملی صورت گیرد تا موفق باشیم.

وی درباره شوت‌هایی که در لیگ می‌زند، ادامه داد: شوت‌های من خیلی هم استثنایی نبوده و معمولاً زیاد شوت می‌زنم اما در بازی با مسجد سلیمان هم شوت زدم که گل نشد اما حتماً کی‌روش ملاک‌های زیادی را برای دعوت بازیکنان به تیم ملی در نظر می‌گیرد.

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان در پایان درباره شایعه سرباز بودنش خاطرنشان کرد: من از ابتدا هم شایعه‌ای نداشتم و الان هم نیازی نمی‌بینم که بخواهم درباره آن مسائل صحبت کنم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)