پرسپولیس نیوز : کارشناسان داوری در مورد صحنه پنالتی برای پرسپولیس در دیدار برابر سپاهان اعلام نظر کرده و معتقد بودند که آن صحنه صد در صد پنالتی بود.

کارشناسان داوری در مورد صحنه پنالتی برای سرخپوشان در بازی مقابل سپاهان از هفته بیست و ششم مسابقات لیگ برتر آن صحنه را پنالتی مسلم اعلام کردند که طی آن تورج حق وردی از یک پنالتی مسلم برای سرخپوشان چشم پوشی کرد.

رودنیل کارشناس داوری، همزمان با این بازی، در کلاس داوری حضور داشت و در این خصوص گفت: فیلم بازی را دیدم و در این ارتباط باید بگویم بدون هیچ تردیدی تورج حق وردی یک پنالتی مسلم را برای پرسپولیس نگرفت. البته شاید این صحنه آنقدر سریع اتفاق افتاد که متوجه آن نشد. اخراج بازیکن سپاهان هم کاملا درست بود.

رودنیل در ارتباط با کلاس داوری که در آن حضور داشت اعلام کرد: صحنه های خطاهای پنالتی که در بازی دربی برای پرسپولیس گرفته نشد را در این کلاس مورد بحث قرار دادیم و به داوران تاکید کردم، بی احتیاطی بازیکنان مستوجب اعلام خطا خواهد بود.

هوشنگ نصیرزاده دیگر کارشناس داوری نیز در مورد صحنه خطای پنالتی روی ولاتکو گفت: گردان دروازه بان تیم سپاهان با ظرافت کامل پای بازیکن پرسپولیس را گرفت و در حالی که او صاحب توپ بود، تعادلش را بر هم زد که باید از طرف داور اعلام پنالتی می شد.

علی خسروی هم در این باره گفت: پنالتی روی بازیکن پرسپولیس توسط شهاب گردان در تصاویر تلویزیونی آنقدر بدیهی بود که جای بحث ندارد اما به نظر می رسید تشخیص آن در زمین کمی دشوار بود.

وی افزود: همچنین در این بازی امید ابراهیمی بازیکن سپاهان بخاطر خطایی که روی مهاجم پرسپولیس انجام داد، باید اخراج می شد واخراج سوشاک هم درست بود.

در همین ارتباط نسبت به قضاوت تورج حق وردی سراغ دکتر سیار هم رفتیم. سیار در این ارتباط تصریح کرد: بدلیل اینکه مشغول کار بودم، نتوانستم بازی را دنبال کنم اما صحنه ای که روی نیلسون خطا شد را دیدم و بابت آن بسیار تاسف خوردم. حرکت بازیکنان سپاهان اصلا درست نبود و نمی توان آن را توجیه کرد. در شرایطی که دروازه بان توپ را به صورت کامل در اختیار دارد، شایسته نیست با چنان ضربه هایی سلامت دروازه بان را به خطر بیندازیم. امیدوارم بازیکنان فوتبال ایران چنین مسائلی را بیشتر رعایت کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)