داستان پاداش جام حذفی هنوز ادامه دارد

مرجع خبری پرسپولیس : مدت‌ها بود كه همه انتظار جشن قهرماني پرسپوليس در جام حذفي را مي‌كشيدند و براي آن روز لحظه‌شماري مي‌كردند اما هر دفعه برگزاري جشن به تاريخ ديگري موكول شد تا بالاخره باشگاه بي‌خيال جشن شود اما برگزار نشدن جشن باعث نشد كه پاداش بازيكنان فراموش شود چرا كه اين مساله در قرارداد بازيكنان آمده بود و نمي‌شد آن را به‌دست فراموشي سپرد.

 

در هر صورت اردوي كيش فرصت خوبي بود تا پاداش‌ها پرداخت شود تا اگر اعتراضي هم بود در فضايي آرام و بدون حاشيه صورت گيرد كه اتفاقا همين اتفاق هم افتاد.

 

بعد از وعده و وعيدهايي كه در مورد پاداش‌ها داده مي‌شد بالاخره پاداش قهرماني در كيش پرداخت شد اما تعدادي از بازيكنان و اعضاي كادر فني ازجمله هادي نوروزي، ابراهيم شكوري، محمدرضا مولايي و … به مبلغ پاداش‌هايشان اعتراض داشتند.

 

 

نوروزي كه در اكثر بازي‌هاي پرسپوليس در جام حذفي حضورداشت و در رده‌بندي بيشترين دقايق حضور در ميدان، رتبه دهم را به‌دست آورده به اندازه ذخيره‌ها پاداش گرفته تا صداي اعتراض‌اش بلند شود. مهاجم شمالي پرسپوليس كه معتقد است در بازي‌هاي جام حذفي حضور موثري براي پرسپوليس داشت از اينكه 7 ميليون تومان پاداش گرفته، ناراحت شد و اعتراض خود را نسبت به اين مساله نشان داد اما ابراهيم شكوري مدافع چپ قرمزپوشان هم يكي ديگر از معترضان بود.

 

 

شكوري اگرچه در رده‌بندي بيشترين دقايق بازي رده پانزدهم را از آن خود كرده اما معتقد است مصدوميت باعث شده به اين رده برسد و حقش اين است كه به اندازه نفرات اصلي پاداش بگيرد. البته شكوري كه بعد از حضور 90 دقيقه‌اي برابر ايرانجوان بوشهر، در بازي برابر پتروشيمي تبريز و صباي قم ذخيره بود، اعتقاد دارد پاداش‌ها براساس حضور در بازي فينال پرداخت شده و طبق آن، او هم بايد مثل نفرات اصلي پاداش بگيرد چرا كه در بازي رفت مقابل گسترش فولاد تبريز جزو نفرات اصلي بود كه در دقيقه 31 دچار آسيب‌ديدگي شد و جاي خود را به جلال اكبري داد، در بازي برگشت هم به‌دليل همان مصدوميت نتوانست به ميدان برود وگرنه در آن بازي هم مي‌توانست بازي كند و جزو نفرات اصلي براي گرفتن پاداش قرار بگيرد.

 

به‌هرحال اين مساله باعث شد تا شكوري هم اعتراض‌اش را نسبت به مبلغ پرداخت شده نشان دهد و سراغ كاشاني برود تا با او در اين مورد صحبت كند. محمدرضا مولايي بدنساز تيم هم كه به تازگي به ليست مربيان پرسپوليس اضافه شده ديگر معترضي بود كه قصد دارد با كاشاني صحبت كند. مولايي كه فكر مي‌كرد 7 ميليون پاداش مي‌گيرد، وقتي حسابش را چك كرد و ديد 4 ميليون به حسابش واريز شده، شوكه شد و از همان لحظه اعتراض‌اش را علني كرد تا حبيب كاشاني به كيش برسد و اين اعتراض را به او انتقال دهد. به اين ترتيب به نظر مي‌رسد كاشاني به محض ورودش به كيش، با دردسرهاي جديدي روبرو است و بايد جوابگوي اعتراض اعضاي تيم باشد. حال بايد ديد اين اعتراض‌ها راه به جايي مي‌برد يا نه!

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)