مرجع خبری پرسپولیس : برخی رسانه‌ها گمانه‌زنیها را برای انتخاب اعضای هیأت مدیره استقلال و پرسپولیس شروع کرده‌اند. گمانه زنی‌هایی که بیشتر به نظر می‌رسد بیشتر از واقعیت داشتن خط و ربطی باشد.

 

چرا که اطلاعاتی که ما داریم اسامی هیأت مدیره استقلال و پرسپولیس این نیست که طی 2، 3 روز گذشته نوشته شده است! اما همین نوشته‌ها خمیرمایه یک نقد است؛ نقدی لازم و مشخص.

اعضای هیأت مدیره سرخابی‌ها که نه، هر باشگاهی و ارگان دیگری باید همسو باشد نه جمع اضداد!

 

طی روزهای گذشته انواع و اقسام اعضای هیأت مدیره را معرفی کرده‌اند که گمانه‌زنی بوده است اما این آخری مملو از مخالفان بوده است!

 

زریبافان، دانشجو، فتح‌الله‌زاده و واعظی آشتیانی را در یک گمانه‌زنی معرفی کرده‌اند که کاملا اشتباه است!

 

به این اسامی نگاه کنید! دانشجو با واعظی آشتیانی بر سر امضای یک صورتجلسه به مشکلات اساسی برخورده بود! زریبافان و واعظی با فتح‌الله‌زاده مشکلات دیرینه دارند و به این ترتیب تقریبا همه اعضای این هیأت مدیره اشتباه با هم درگیر هستند!

 

تو گویی مخبر سعی کرده هر کسی را که در استقلال با دیگری مشکل دارد را در قالب یک گمانه‌زنی بگنجاند غافل از اینکه بالاخره اگرچه عباسی تازه به ورزش رسیده است اما اینقدر هم بدون تحقیق کار نمی‌کند که همه مخالفان یکدیگر را کنار هم دور یک میز بنشاند و استقلال را به آتش بکشد!

 

به پرسپولیس نگاه کنید!

پروین، خوردبین، کاشانی و …

پروین با خوردبین و پروین با کاشانی مشکلات عدیده‌ای دارند تا جایی که همه رسانه‌ها در این رابطه از اینها به علیه یکدیگر مصاحبه زده‌اند و اینکه این جمع بتواند پرسپولیس را راهبردی کند بیشتر به لطیفه می‌ماند تا واقعیت!

 

اصالتا پروین و کاشانی 2 قطب مخالف هستند! شاید اگر به جمع آنها دایی را هم اضافه می‌کردید متوجه می‌شدید که خبررسان را سر کار گذاشته‌اند چراکه اینجا هم همه آنها که با هم مخالفند را دور یک میز جمع کرده است!

 

البته ریشه این خبر که لجبازی کودکانه بوده و چیزی شبیه به سلیقه شخصی اما همانطور که بیشتر از این نوشته بودیم در میان اعضای هیأت مدیره باید اعضایی باشند کمک حال!

 

این گمانه‌ها را با گمانه‌های قبلی مقایسه کنید.

 

برای استقلال رضایی، فتح‌الله‌زاده، رسولی‌نژاد و انصاری را نوشته بودند که به واقعیت کاملا نزدیک است.

 

امیدوار رضایی دقیقا تنها کسی بود که به محض مواجهه با بی‌پولی استقلال را رها نکرد و استعفا نداد. او همواره کنار این تیم باقی ماند! فتح‌الله‌زاده کارنامه‌اش مشخص است و با رضایی هم هماهنگ است. این 2 هر 2 با رسولی‌نژادی که قبلا عضو هیأت مدیره استقلال بوده و راه و چاه را می‌شناسد و رابطه خوبی هم با 2 نفر قبلی دارد و امروز هم معاون وزیر ورزش است و در نتیجه کارآمد رابطه خوبی دارند! علی انصاری هم که از نظر اقتصادی می‌تواند کمک حال استقلال باشد!

 

به نظر  شما عباسی کدامیک را انتخاب می‌کند؟ این گروه متشکل از معاون خودش، نایب رئیس مجلس و انصاری که از نظر مالی کنار فتح‌الله‌زاده مؤثر خواهد بود یا گروه قبلی که همه کارآمد هستند اما با هم مشکلات اساسی داشته و دارند؟

 

پیش از این در مورد اعضای هیأت مدیره نوشته بودیم به اینکه باید اقتصادی، امکاناتی و برش‌دار باشند و دست فتح‌الله‌زاده و کاشانی را بگیرند بارها نوشتیم. حالا هم راه و چاه همان است و اگر هم از ترکیب احتمالی پرسپولیس نمی‌نویسیم دلیلش نه کمبود اطلاع ما که احتمال شدید واگذاری پرسپولیس به یک وزارتخانه دیگر است که در آن صورت به صورت طبیعی انتخاب اعضای هیأت مدیره‌اش هم در آن وزارتخانه بررسی می‌شود.

 

به هر حال واکنش منفی نسبت به آن اعضای گمانه‌زنی شده حتی در میان مردم معمول هم دیده می‌شود و این به آن معنی است که حتی مردم معمولی هم جمعی چنین ضد و نقیض را عامل پیشرفت نمی‌دانند چه برسد به محمد عباسی، رسولی‌نژاد و مشاوران ورزشی آنجا در وزارت ورزرش!

*حسینی‌نژاد

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)