افشاگري چند ليدر باشگاه پرسپوليس عليه حسين هدايتي
مجبورمان کرد به مصطفوي فحاشي کنيم/مي‌گفت روي پارچه‌ها بنويسيد”هدايتي آبراموويچ”!/پسرش با کريمي ساعت فروشي دارد

مرجع خبری پرسپولیس : داستان سکوهاي ورزشگاهها و شعارهايي که از آن سکوها به گوش مي رسد، گهگاه بهانه اي براي سوژه مطبوعات ورزشي مي شود،اما اين بحث مهم و خط و ربط هايي که در پس آن قرار دارد،هيچگاه از سوي مسئولان جدي گرفته نشده است.
باشگاه پرسپوليس همچون رقيب خود يعني استقلال طي ساليان اخير همواره پيرامون اين مساله با چالش هايي روبرو بوده و همچنان با آن چالش ها درگير است.
تغييرات پي در پي مديريتي در راس باشگاه پرسپوليس نيز مزيد بر علت بوده تا سکوهاي ورزشگاه ها به هنگام شکست هاي اين تيم همواره متشنج باشد.
سه تن از ليدرهاي باشگاه پرسپوليس که متعقدند حسين هدايتي با حرفهايش آنها را فريب داده،به افشاگري درباره برخي مسائل پشت پرده اين باشگاه پرداختند.
اين سه تن از هواداران باشگاه پرسپوليس که خود را نماينده تعدادي از ليدرهاي اين باشگاه مي نامند، درباره حسين هدايتي رئيس سابق هيات مديره پرسپوليس و مالک فعلي باشگاه استيل آذين دست به افشاگري زدند.
“عباس اسماعيل بيگي” مي گويد:

بنده کارمند باشگاه نفت و تنها لژيونر ليدرها هستم که در کشور امارات کار مي کنم و در اين فصل نيز به عشق آقاي حبيب کاشاني، به هنگام بازيهاي پرسپوليس به تهران مي آيم و تيم محبوبم را تشويق مي کنم .طي روزهاي اخير بنده و تعدادي از ليدرهاي پرسپوليسي تصميم گرفتيم درباره آقاي هدايتي و به جهت روشن شدن افکار عمومي مسائلي را افشا کنيم . آقاي هدايتي روز اولي که به باشگاه آمد،همه ما ليدرها را در رستوران لوکس طلايي واقع در وليعصر (عج) جمع کرد و حرفهايي زد که ما خام حرفهاي ايشان شديم.
اين ليدر اضافه مي کند: “خب ما روز اول ايشان را نمي شناختيم و حرفهايشان را باور کرديم و خوشحال شديم که پرسپوليس صاحب يک “آبراموويچ” شده است،اما رفته رفته به نيت اين آقا پي برديم. بطور مثال در بازي پرسپوليس – ابومسلم در مشهد اين آقا از طريق فردي بنام حسين خبيري به ليدرها پول داد و گفت: روي پارچه هاي بزرگ بنويسند “هدايتي آبراموويچ” و در سراسر ورزشگاه ثامن الائمه نصب کنند. حتي گفته بود زير هر کدام از پارچه ها نام يک شهر مثلا بجنورد و.. را بزنند تا کسي شک نکند و اگر يادتان باشد در آن بازي دور تا دور ورزشگاه پارچه هاي نصب شده بود.بعد آقاي هدايتي با استفاده از خبرنگاراني که در اخبار داشت،عکس آن پارچه را در روزنامه هاي ورزشي چاپ کرد تا بگويد من چهره اي محبوب هستم.
ليدر مذکور اضافه مي کند: داستان ادامه داشت تا اينکه ايشان با آقاي داريوش مصطفوي به مشکل خورد. قبل از اينکه آقاي حبيب کاشاني از پرسپوليس برود،ليدرها يک دست بودند،اما هدايتي بين ما شکاف ايجاد کرد. تعدادي از ما ليدرها کارمند باشگاه بوديم.مثلا يکي راننده بازيکن بود،يکي مسئول نظم تمرينات و … ، اما آقاي هدايتي گفت : ليدرها نبايد کارمند باشگاه باشند و همه را بيکار کرد . مي گفت: همان حقوق کارمندي را به شما مي دهم اما هر کاري من مي خواهم،انجام بدهيد. بعضي ها مثل بنده مقاومت کرديم و گفتيم مي خواهيم کارمند باشگاه باشيم که با ما لج کرد و حتي ممنوع الورود به ورزشگاه شديم و يکبار هم بنده بازداشت شدم.هر کس در جهت منافع او کار نمي کرد،اخراج مي شد.يادم است که در همان روزها مرا جلوي در باشگاه ديد و گفت: مگر ديوانه ، از پول بدت مي آيد که اين کارها را مي کني؟
اسماعيل بيگي درباره ماجراي فحاشي به مصطفوي مي گويد: در آن ماجرا بعضي ليدرها پول گرفتند و فحاشي کردند و بعضي هم مثل ما فريب حرفهاي هدايتي و آمارهاي دروغ او عليه مصطفوي را خورديم.بعدها که شنيديم آن آمارهاي دروغ بوده،نزد مصطفوي رفتيم تا از او حلاليت بطلبيم. بطور مثال ماهي 400 هزار تومان به ليدرها پول مي داد تا عليه مصطفوي شعار بدهند و خودش را تشويق کنند. در تمام سفرها هم براي ليدرها بليط هتل مي گرفت. بنده و افرادي چون رضا شاهاني ، جعفر جشنايي و حسين عسگري و .. خام حرفهاي ايشان شديم و در واقع احساسات ما را به بازي گرفت. ما بازي خورديم و بعد از رفتن مصطفوي و وقتي متوجه شديم تمام آمار هاي هدايتي عليه او ساختگي بوده،دچار عذاب وجدان شديم و حتي رفتيم و دست مصطفوي را بوسيديم. از آن روز ديگر چهره هدايتي براي ما رو شد. بطور مثال آقاي هدايتي گفت: مصطفوي از قطبي 300 ميليون پول گرفته که بعدها ديديم اين موضوع دروغ بوده است. اين آقا حتي در جلسات هيئت مديره گفته بود فلان داور به بنده عرض ادب کرده و اگر موافق باشيد،درباره داوري بازي هاي پرسپوليس فعاليت هايي را انجام دهم!
اين ليدر در ادامه مي گويد: در ماجراي جدايي علي کريمي از پرسپوليس مسائل زيادي براي ما روشن شد.اولا ما شنيديم که وقتي قرارداد کريمي با استيل آذين خيلي بالاتر از آن چيزي است که آقايان گفته اند . ضمنا شنيديم که علي کريمي با پسر آقاي هدايتي نمايندگي ساعت دارند.حتي آن سالي که کريمي به پرسپوليس آمد، آقاي هدايتي جدا از پول قرارداد ، 300ميليون تومان زير ميزي به اين بازيکن داد. بنده يادم است که روز جدايي کريمي از پرسپوليس همين آقاي هدايتي گفت کريمي نزد ما امانت است و او را به پرسپوليس مي دهيم،اما بعد از بازي اخير زير حرفهايش زد و گفت کريمي را به پرسپوليس نمي دهيم.اخيراً در مصاحبه اي گفته بود: اگر پرسپوليس، استيل آذين را ببرد، پاداش بازيکنان پرسپوليس را شخصا پرداخت مي کنم.” مي خواهم به ايشان بگويم ابتدا پاداش آقاي ” نادر دست نشان” سرمربي فصل گذشته استيل آذين را بدهد.
“جعفر جشناني” يکي ديگر از ليدرهاي باشگاه پرسپوليس به خبرنگار ورزشي برنا مي گويد: در شهرک راه آهن آقاي هدايتي به من گفت “مي رويد سر تمرين و به مصطفوي فحش مي دهيد”. گفتم “مصطفوي سن و سالي دارد و مثل پدر ماست و نمي توانيم به او فحش بدهيم”. از همان تاريخ با ما لج کردو ديگر حقوقمان را نداد. دو سه بار آقاي “حسين خبيري” که هم داماد انصاريفرد بود هم رابط هدايتي و ليدرها،آمد و گفت: “هدايتي را تشويق کنيد.اين فرد به درد شما مي خورد” که ما گفتيم “از حالا به بعد فقط به عشق پرسپوليس روي سکو مي رويم”. در ماجراي عباس انصاريفرد هم کارهاي آقاي هدايتي ادامه داشت،اما خوشبختانه در ماجراي انصاريفرد ما ديگر بازي نخورديم و گروه ديگري از ليدرها فريب حرفهاي هدايتي را خوردند.
حسين عسگري و رضا شاهاني دو تن از ليدرهاي قديمي پرسپوليس با تائيد صحبت هاي مطرح شده گفتند: “پاي حرفهاي او ايستاده ايم و بخاطر پرسپوليس کوتاه نمي آييم.”

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)