فدراسیون فوتبال الجزایر با سرمربی تیم ملی کشورمان وارد مذاکره شد.

به گزارش تسنیم، رئیس فدراسیون فوتبال الجزایر با کارلوس کی‌روش وارد مذاکره شده و حتی پیشنهاد مالی او را دریافت کرده است. محمد روراروه رئیس فدراسیون الجزایر این تماس را در جهت انتخاب جایگزین برای حلیلهودزیچ سرمربی بوسنیایی و مستعفی تیم ملی الجزایر برقرار کرده است.

تماس‌های فدراسیون الجزایر با کی‌روش پیش از جام جهانی 2014 برزیل آغاز شده بود. البته این ادعایی است که سایت الجزایری الخبر آن را منتشر و اعلام کرده که در آن زمان مقرر شده مذاکرات در پایان مسابقات دو تیم در جام جهانی یعنی زمانی که قرارداد کی‌روش با تیم ملی فوتبال ایران به پایان می رسد، ادامه یابد.

روراروه رئیس فدراسیون الجزایر اعتقاد دارد با وجود نتایج متوسط تیم ایران در جام جهانی، وزن فنی مربی چون کی‌روش ارزش مذاکره و حضور این مربی در فوتبال کشورش را دارد، اگرچه همزمان فدراسیون این کشور مشغول مذاکره با کریستین گورکف مربی فرانسوی است.

پیشنهاد مالی ارائه شده از سوی کی‌روش سنگین تر از گورکف بوده و مرد پرتغالی خواهان اختیار تام در تیم ملی شده است، با این وجود کارشناسان فوتبال این کشور گزینه اول را کی‌روش و گزینه دوم را گورکف می‌دانند. روراروه نتیجه مذاکرات خود با این دو مربی را با بالاترین مقامات کشورش در میان گذاشته و منتظر سیگنال نهایی از سوی آنهاست.

کارشناسان فوتبال الجزایر کی‌روش را با سابقه هدایت تیم ملی پرتغال و تیم رئال مادرید، دستیاری فرگوسن در منچستریونایتد و کار با ستاره هایی چون فیگو و کریستین رونالدو را دارای کارنامه بسیار قوی تری نسبت به گورکف که تنها سرمربی تیم لوریانت فرانسه بوده، می‌دانند.

با این حال حرف آخر در این زمینه را روراروه رئیس فدراسیون الجزایر خواهد زد تا از میان کی‌روش یا گورکف، یکی از آنها، هدایت سبزپوشان الجزایری را برای حضور در جام ملت‌های آفریقا که مراکش در سال 2015 میزبان آن است، برعهده بگیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)