قائم مقام باشگاه راه‌آهن گفت: علی دایی مقابل پرسپولیس همیشه نتایج خوبی گرفته است.

کاظم امانی در گفت و گو با فارس در مورد شرایط تیم راه آهن برای بازی فردا با پرسپولیس اظهار داشت: امیدوار هستیم با یک بازی خوب نتیجه بگیریم. پرسپولیس تیم خوبی است و قطعا برای این مسابقه برنامه ریزی کرده اما علی دایی همیشه مقابل پرسپولیس خوب نتیجه گرفته است.

وی در خصوص اینکه برنامه ریزی راه‌آهن برای رسیدن به صدرجدول است، عنوان کرد: همه تلاش ما دستیابی به این هدف است. راه آهن بدون ادعا و شعار کار خودش را آغاز کرد و همین طور هم می خواهیم ادامه دهیم. اگر بازی با مس کرمان را برگزار کرده بودیم و 3 امتیاز را می گرفتیم اکنون در صدر بودیم. بازی فردا هم سخت است و به راحتی نمی توانیم 3 امتیاز را بگیریم.

قائم مقام باشگاه راه آهن در ارتباط با اینکه این باشگاه قصد دارد مشکل نور ورزشگاه اکباتان را حل کند یا این مسئله به تصمیم شرکت راه آهن بستگی دارد تصریح کرد: ورزشگاه اکباتان تا پایان امسال در اجاره باشگاه راه آهن است. این موضوع را به فدراسیون و اتحادیه فوتبال هم گفته ایم. اگر قرار به سرمایه گذاری موقت باشد بخشی از مشکلات ورزشگاه را برطرف می کنیم اما این مسئله نیاز به سرمایه گذاری کلان دارد و تا زمانی که شرکت راه آهن برای تمدید قرارداد با باشگاه اقدامی نکرده و قبول نکند هزینه این بازسازی از اجاره بهای ورزشگاه کسر شود نمی توانیم اقدامی کنیم. مسئولان شرکت راه آهن قرار بود پیش قراردادی را برای باشگاه ارسال کنند که تا این لحظه این اتفاق رخ نداده است.

وی افزود: به نظر می رسد شرکت راه آهن تمایلی برای تمدید قرارداد باشگاه ندارد و ما به فکر این هستیم برای فصل بعد ورزشگاه دیگری را در نظر بگیریم.

امانی در ادامه در مورد برنامه های تیم برای نیم فصل گفت: سعی داریم تا نیم فصل در جایگاه اول تا سوم باشیم و اگر کادرفنی نظری داشته باشد انجام می دهیم. نمی خواهیم علی دایی را از دست بدهیم و به حاشیه ها کاری نداریم. رمز موفقیت راه آهن در همدلی کادرفنی و مدیریت است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)