مرجع خبری پرسپولیس : اميرحسين صادقي هم پرسپوليسي شد

اميرحسين صادقي با پرسپوليسي‌ها تمديد كرد. درست در شرايطي كه اختلافات مديريتي در باشگاه پرسپوليس بالا گرفته بود، دفاع وسط استقلالي مس كرمان دور از تمام اين جنجال‌ها در خارج از باشگاه آخرين حرف‌هايش را زد و شرايط پرسپوليسي‌ها را هم شنيد. نتيجه مذاكرات دو روزه هم مثبت بود. صادقي ديروز پاي قرارداد داخلي را براي دو سال با پرسپوليسي‌ها امضا كرد. نام اين بازيكن در همان ليستي ثبت شده بود كه عباس انصاري‌فرد به عنوان ليست نفرات مورد نياز باشگاه از آن اسم برده بود. چندي پيش پرسپوليسي‌ها پيشنهادشان را با اين بازيكن در ميان گذاشتند، همان موقع مذاكره با اميرحسين صادقي از طرف باشگاه تاييد شد اما انتقادات از مديرعامل به خاطر مذاكره با نفراتي كه در حد و اندازه‌هاي پرسپوليس نيستند، صحبت با مدافع مس را نيمه‌تمام گذاشت ولي حالا خبر مي‌رسد كه صادقي براي دو سال با پرسپوليسي‌ها توافق كرده.
اين بار هم مدير توليدي حصاري به عنوان مسوول نقل و انتقالات پرسپوليس وارد عمل شده است. مديرعامل با همان تدابيري كه براي جذب اشپيتيم آرفي، مهاجم آلبانيايي داشت، اين بار هم همه چيز را به حصاري سپرد. انصاري‌فرد بعد از عقد قرارداد داخلي با آرفي رسما اعلام كرد كه حصاري به عنوان يك مدير ورزشي و دوست قديمي كه سال‌ها با باشگاه پرسپوليس همكاري كرده، مسووليت نقل و انتقالات را برعهده دارد. مذاكره حصاري با اميرحسين صادقي از روز سه‌شنبه شروع شد. همه چيز خوب پيش رفت و شرط و شروطي هم در كار نبود ديروز با حضور مديرعامل، دفاع وسط مس كرمان پاي قرارداد داخلي را امضا كرد تا مثل اشپيتيم آرفي بي سر و صدا نامش در ليست بازيكنان جديد ثبت شود. البته به شرطي كه مثل ميثم بائو و صابر ميرقرباني پرسپوليسي شدن اين بازيكن تكذيب نشود.
گفته مي‌شد پرسپوليسي‌ها با اين دو نفر هم قرارداد داخلي امضا كردند، باشگاه هم تاييد كرد اما

 انتقادات اعضاي هيات مديره نسبت به اين موضوع و مطرح شدن اين مسائل كه اين نفرات در حد و اندازه‌هاي پرسپوليس نيستند كار را تا آنجا پيش برد كه مديرعامل هم توافق و امضاي قرارداد با بائو و ميرقرباني را تكذيب كند و فقط از آرفي به عنوان تنها يار جديد سرخپوشان اسم ببرد.
بعد از آن اتفاقات در جلسه هيات مديره مقرر شد كه جذب نفرات با تاييد كميته سه نفره‌اي باشد كه انصاري‌فرد، فرخزادي و آخوندي اعضاي آن بودند. در واقع چون بائو و ميرقرباني مورد تاييد دو عضو ديگر نبودند نامشان از ليست خارج شد حتي پرسپوليسي‌ها مدعي شدند كه قراردادي در كار نبوده است. همان موقع نوشتيم برخلاف هميشه كه بازيكنان به قراردادهاي داخلي پايبند نمي‌مانند و با تيم‌هاي ديگر وارد مذاكره مي‌شوند، پرسپوليسي‌ها به خريدهاي خود پشت پا زدند و سنت شكني كردند اما حالا حصاري مسوول نقل و انتقالات پرسپوليس ميثم بائو را مثل آرفي بازيكن پرسپوليس مي‌داند. با اين حساب در ليست نفرات جديد نام سه بازيكن ثبت مي‌شود؛ آرفي، بائو و اميرحسين صادقي كه هر كدام پاي قرارداد دو ساله‌شان را امضا زدند. بايد ديد با مطرح شدن اين موضوع در شرايطي كه اختلافات مديريتي بالا گرفته و شرايط با قبل زمين تا آسمان فرق دارد، اعضاي هيات مديره باشگاه موضع‌گيري‌شان چگونه خواهد بود. آيا اين بار هم خريد جديد سرخپوشان رد مي‌شود يا بازگشت صادقي به پايتخت اين بار محقق مي‌شود

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)