مرجع خبری پرسپولیس : نمايش ضعيف حسين بادامكي و ميثم بائو در تركيب پرسپوليس همچنان ادامه دارد، اين در حاليست كه زلاتكو كرانچار سرمربي كروات پرسپوليس از مواضع خود عقب‌نشيني نكرده و همچنان از آنها در تركيب ثابت استفاده مي‌كند.

 بائو فصل گذشته در تركيب ابومسلم يكي از تاثيرگذارترين بازيكنان اين تيم بود و در پايان فصل به عنوان يكي از بهترين هافبك‌هاي ليگ شناخته شد كه در گلزني هم عملكرد قابل قبولي داشت. او اما پس از آمدن به پرسپوليس به يك باره افت كرد و پس ازگذشت 6 هفته و در حالي كه در تمامي بازي‌ها در تركيب ثابت قرار گرفته است، به هيچ عنوان توقعات را برآورده نكرده است. بائو قبل از شروع فصل وعده داد كه طوري بازي خواهد كرد تا هواداران پرسپوليس بازي عليرضا واحدي نيكبخت را از ياد ببرند ولي فعلا همه چيز برعكس از آب درآمده و بائو يكي از ضعيف‌ترين بازيكنان پرسپوليس در بازي‌هاي اخير بوده است.

حسين بادامكي ديگر هافبك پرسپوليس عملكرد ضعيف‌تري نسبت به بائو داشته و بدون شك در بازي‌هاي اخير شاهد حركت مثبتي از اين بازيكن نبوده‌ايم. البته كرانچار علاقه بسيار زيادي به بازي بادامكي دارد و همين موضوع تعجب خيلي‌ها را به همراه داشته است. سرانجام طاقت طرفداران پرسپوليس در بازي با شاهين بوشهر تمام شد و آنها عليه شماره 11 تيم‌شان شعار دادند. نكته جالب در مورد عملكرد اين دو بازيكن به حرف‌هاي عادل فردوسي‌پور بازمي‌گردد. او كه در برنامه ورزشي شبكه جهاني جام‌جم مجري بود و از امير حاج‌رضايي در مورد مسائل فني اين مسابقه سئوال مي‌كرد، در جملاتي منطقي عملكرد بادامكي و بائو را مورد انتقاد قرار داد و تاكيد كرد كه آنها چيز خاصي را در اين چند هفته از خود نشان نداده‌اند. فردوسي‌پور حتي در مورد بائو گفت: «او عادت دارد كه توپ را بگيرد و چند بار دور خود بچرخد و در نهايت تصميم بگيرد.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)