خبرگزاری پرسپولیس : پیوستن مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران به صبای قم تا پایان لیگ دوازدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور قطعی شد.

بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته از سوی سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال و اعلام آن به باشگاه‌های لیگ برتری، مهلت نقل و انتقالات نیم فصل دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تا شنبه آینده ادامه خواهد داشت.

در این بین تیم فوتبال صبای قم که نتوانست در نیم فصل نخست لیگ دوازدهم نتایج خوبی کسب کند و با کسب رتبه نازل سیزدهم موقعیت خوبی در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور ندارد، در تلاش برای تقویت خود به دنبال جذب بازیکنان جدید است.

صبایی‌ها تا کنون دو بازیکن با تخصص بازی کردن در خط دفاعی را به ترکیب خود اضافه کرده‌اند که نخستین بازیکن میثم خسروی بازیکن سابق تیم‌های استیل آذین، شاهین بوشهر و فولاد خوزستان بود که با عقد قراردادی رسمی به صبای قم ملحق شد.

دومین بازیکن نیز سهراب بختیاری‌زاده بازیکن با تجربه و البته پا به سن گذاشته سابق تیم‌های استقلال تهران و فولاد خوزستان است که بعد از سه فصل حضور در صبای قم در آغاز لیگ دوازدهم از صبا کنار رفت و حالا بار دیگر در صبا حضور خواهد یافت.

اکنون صحبت از جذب سامان آقا زمانی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران و حضور وی در صبای قم است که در نیم فصل نخست لیگ دوازدهم در ترکیب اصلی تیم پرسپولیس تهران بود.

آقازمانی به غیر از لیگ دوازدهم تا دو فصل دیگر نیز با تیم فوتبال پرسپولیس تهران قرار داد دارد اما سرمربی جدید قرمزها اعلام کرده است که برای نیم فصل دوم لیگ دوازدهم به این بازیکن نیازی ندارد و این بازیکن قطعاً در ادامه لیگ دوازدهم برای پرسپولیس بازی نمی‌کند.

به همین منظور این مدافع مورد نظر کادر فنی تیم فوتبال صبای قم قرار گرفته است و صبایی‌ها علاقمند به جذب وی هستند اما باشگاه پرسپولیس تهران اعلام کرده است که سامان آقازمانی را به صورت قرضی تا پایان لیگ دوازدهم به صبای قم خواهد داد و به نظر می‌رسد این انتقال طی یکی دو روز آینده نهایی شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)