مرجع خبری پرسپولیس : علی کریمی به پرسپولیس پیوست” این خبر برای هواداران تیم سرخپوش پایتخت بسیار خوشایند است. بازگشت علی کریمی ستاره شماره 8 فوتبال ایران به تیم سابقش را نمی‌توان یک خبر معمولی فرض کرد بلکه این اتفاق به اندازه خود او عظمت دارد و بزرگ است.

 

اتفاق جالب در موردشخص علی کریمی است. بازیکنی که فصل گذشته استیل‌آذین به راحتی از کنار نام او گذشت، در نیم‌فصل بوندس‌لیگا به شالکه آلمان پیوست و هر چند در این تیم دقایق بسیار کمی بازی کرد اما در بازگشت به فوتبال ایران، بزرگترین باشگاه این مملکت او را به خدمت گرفته است. قضیه وقتی جالب‌تر می‌شود که نام او در فهرست کارلوس کوئیروش سرمربی تیم ملی هم جای می‌گیرد.

 

در واقع در پرسپولیس و تیم ملی همواره یک جای خالی برای آقای جادوگر وجود دارد که می‌توان آن را با نام علی کریمی پر کرد.

اینکه شماره 8 از تیم ملی خداحافظی کرده هم هیچ اهمیتی ندارد چون مربی یا مدیری وجود ندارد که نخواهد علی کریمی را در اختیار بگیرد و بر طبق همین اصل ساده، او همواره مورد توجه پرسپولیس و تیم ملی قرار دارد.

 

بازگشت علی کریمی به فوتبال ایران و تیم پرسپولیس یک اتفاق خاص در معادلات امروز فوتبال کشورمان تلقی می‌شود. علی دایی دیگر سرمربی سرخپوشان پایتخت نیست و کشاندن پای چنین ستاره‌ای پای میز مذاکره و عقد قرارداد با او می‌تواندهمان اتفاقی باشد که حبیب کاشانی سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس دنبالش است. کاشانی در برنامه 90 هفته گذشته جنگ را به دایی باخت و حالا حضور علی کریمی در پرسپولیس می‌تواند حداقل از لحاظ روانی به نفع آقای سرپرست موقت باشد.

 

علی کریمی هم در این انتقال اهداف خاص خودش را دارد. برای مطرح ماندن در فوتبال ایران چه جایی بهتر از پرسپولیس اما یکی از انگیزه‌های او موفقیت با این تیم است. اختلافات او علی دایی بر هیچ کس پوشیده نیست و حالا جادوگر برای کسب موفقیت با پرسپولیس و اثبات چندباره خود پرسپولیس را انتخاب کرده تا به همبازی قدیمی خود که در 2 فصل متوالی قهرمان جام حذفی شده ثابت کند که چشم‌پوشی از او چه اشتباه بزرگی بوده است. دایی هر چند در جام حذفی قهرمان شد اما در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا نتیجه نگرفت و همین 2 جام بزرگ و معتبر انگیزه‌های علی کریمی در فصل جدید است تا ناکامی‌های دایی را به رخ او بکشد و با موفقیت احتمالی در لیگ ایران و آسیا جنگ چند ساله را از علی دایی ببرد. هرچند روابط سرد این دو نفر طی ماه های گذشته کمی اصلاح شده بود.

 

نویسنده: مهدی نوری

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)