یکشنبه 2 فروردین:(14:55)

مرجع خبري پرسپوليس: مهاجم ايراني تیم فوتبال الشباب امارات در خصوص ليگ قهرمانان آسيا گفت: سپاهان را در امارات شكست مي دهيم.

مهرداد اولادي گفت: اولين پيروزي تيم سپاهان را در ليگ قهرمانان آسيا به اين تيم تبريك مي گويم. من كاملا بازي را ديدم اما در امارات حتما سپاهان را شكست مي دهيم. به دليل مصدوميت نتوانستم همراه الشباب به ايران بيايم. شايد من بتوانم در بازي بعد بازي كنم من هر وقت در الشباب بازي كردم گل زدم و نبودنم در اين بازي كاملا احساس مي شد.

وي در پايان در خصوص مسابقه ی اول تیم سابق خود پرسپولیس با یک تیم اماراتی نیز گفت: فكر مي كنم پرسپوليس مي توانست بيشتر به الشارجه گل بزند اين تيم خيلي ضعيف است و اكنون در جدول رده هشتم قرار دارد.

پرسپوليس در امارات شايد با گلهاي بیشتری به پیروزی برسد و فكر مي كنم يكي از نمايندگان كشورمان را در فينال خواهد بود البته در مرحله حذفي هم تيمها خيلي با انگيزه هستند و هيچ تيمي را نمي توان دست كم گرفت.

گفتنی است شایعاتی مبنی بر اینکه که مهرداد اولادی به علت مشکل نظام وظیفه نمی تواند وارد کشور شود شنیده می شود. وی که در زمان عضویت در تیم فوتبال پرسپولیس مشمول خدمت وظیفه ی عمومی شده بود با استفاده از معافیت دانشجویی از کشور خارج شد و با تیم الشباب امارات قرارداد امضا کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)