مرجع خبری پرسپولیس : پزشک تیم فوتبال پرسپولیس آخرین شرایط مصدومان این تیم را تشریح کرد.

 

وجیه‌الله چشمه سری درباره آخرین وضعیت هادی نوروزی پس از مصدومیت در دیدار تدارکاتی شب گذشته گفت: با توجه به اینکه به چهارسر زانوی پای نوروزی ضربه خورده، عضلات ران او نیز دچار آسیب‌دیدگی شده است.

به همین دلیل به وی اجازه ندادیم بازی خود را ادامه دهد و او را از زمین بیرون کشیدیم.

وی افزود: کارهای اولیه را روی پای نوروزی انجام دادیم و از خونریزی داخلی وی جلوگیری کردیم. با توجه به مصدومیت او یکسری دارو تجویز کردیم و بانداژ اولیه را نیز روی پای او انجام دادیم. باید این بازیکن یخ‌درمانی را ادامه دهد تا پس از 24 ساعت تکلیف نهایی مشخص شود.

وی افزود: اگر بعد از 24 ساعت به این نتیجه رسیدیم که پای نوروزی نیاز به عکسبرداری دارد این کار را انجام می‌دهیم. در حال حاضر نمی‌شود درباره این موضوع اظهار نظر کرد که آیا او در بازی بعدی به میدان خواهد رفت یا خیر. فعلا در معاینات اولیه موفق شدیم التهاب زانوی او را از بین ببریم. اگر نیاز شد ظرف 48 ساعت آینده از عضله نوروزی که دچار خونریزی شده است، عکسبرداری خواهیم کرد. البته این موضوع طبیعی است و به دلیل ضرب خوردگی شاید این اتفاق برای هر بازیکن مصدومی بیفتد.

وی در خصوص وضعیت مهرداد اولادی گفت: اولادی در کیش کارهای فیزیوتراپی خود را ادامه داد. در کنار این موضوع به کارهای بدنسازی نیز پرداخت. باید با توجه به وضعیتش که خیلی بهتر از گذشته است به تهران بیاییم و روز سه‌شنبه این بازیکن برای دیدار مقابل مس کرمان تست شود. اگر وی بتوانند در تمرینات گروهی شرکت کند در دیدار شنبه آینده با مس می‌ توان به میدان برود.

پزشک پرسپولیس درباره وضعیت حمید علی عسگری گفت: این بازیکن از ناحیه کمر دچار مشکل است. به همین دلیل امروز تا آخر وقت از کمر او عکس ام آر آی خواهیم گرفت تا ببینیم او به بازی با مس خواهد رسید یا خیر. تکلیف نهایی این بازیکن روز سه‌شنبه در تهران مشخص می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)