مرجع خبری پرسپولیس :  نخستین تمرین سرخپوشان در اردوی قطر بعدازظهر امروز(جمعه) از ساعت 17:30 به وقت محلی در زمین شماره دو ورزشگاه الاهلی برگزار شد.

به گزارش مرجع خبری از سایت باشگاه پرسپولیس، قبل از آغاز تمرین مصطفی دنیزلی وضعیت زمین را مورد بررسی قرار داد.

تمرین امروز زیر نور و در هوایی خنک و غبارآلود انجام آغاز شد. بازیکنان ابتدا دو به دو شده و پاس های کوتاه و بلند را در دستور کار قرار دادند.

علی کریمی به دویدن دور زمین پرداخت. مهدوی کیا با نظر سرمربی به استراحت پرداخت. غلامرضا رضایی و مهرداد پولادی در دقایقی دور زمین دویدند.

در ادامه، بازیکنان با اعلام دنیزلی در میانه زمین نفس گیری کرده و پس از آن با عاشوری دور زمین دویدند.

آقا وسط در دو گروه، برنامه بعدی کادر فنی برای بازیکنان بود. بازیکنان به چهار گروه تقسیم شدند و تمرینات تاکتیکی حمله و دفاع انجام دادند.

در ادامه بازیکنان در نصف زمین در دو گروه با دروازه های بزرگ بازی درون تیمی انجام دادند.

انور لوگوشیچ با شوت های از راه دور حسین هوشیار را آماده بازی می کرد.

ایرانی های مقیم قطر از تمرین سرخپوشان دیدن کردند.

در پایان، بازیکنان با محسن عاشوری بدن ها را سرد کرده و  پس از گرفتن عکس های یادگاری با هواداران مقیم قطر، سوار اتوبوس شده و راهی هتل شدند.

سفیر ایران با هیات همراه در محل تمرین سرخپوشان حضور پیدا کرد و دقایقی با جمشید زارع به صحبت پرداخت و تمرینات پرسپولیس را از نزدیک مشاهده کرد.

مسئولان باشگاه پرسپولیس با هماهنگی مدیران باشگاه الاهلی، چهار جلسه تمرینی دیگر را در برنامه سرخپوشان در نظر گرفتند. پس از دیدار و گفتگوی مسوولان باشگاه پرسپولیس و الاهلی قطر، طی روزی های شنبه تا دوشنبه چهار جلسه تمرینی برای تیم پرسپولیس در نظر گرفته شد.

خالد شبیب معاون باشگاه الاهلی قطر در دیدار با مسئولان باشگاه پرسپولیس، چهار جلسه تمرینی را برای سرخپوشان تدارک دید که طی آن، یک جلسه فردا (شنبه) ساعت 11 به وقت محلی در زمین شماره دو و سه جلسه دیگر در زمین شماره یک در نظر گرفت.

گفتنی است؛ جمشید زارع قائم مقام باشگاه پرسپولیس پس از دیدار با مسئولان باشگاه الاهلی از حسن همکاری آنها تشکر کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)