پنجشنبه 15 اسفند(12:16) 

مرجع خبری پرسپولیس : بادامكى و چند بازيكن ديگر در ليست مازاد پرسپوليس / وينگادا هم نيكبخت را نمى خواهد

عليرضا نيكبخت هنوز بابت امتيازات منفى انضباطى اش درگير است البته مى گويد كه از اعتراض هواداران براى بخشش اش اطلاعى ندارد: از جمع شدن تومار براى اينكه كميته انضباطى من را مورد بخشش قرار دهد مطلع نيستم، فقط اين را مى دانم كه هيچ كارى انجام نداده ام كه مستحق مجازات باشد. مراقب هستم هيچ گونه بى انضباطى انجام ندهم كه كميته انضباطى بخواهد دوباره از من امتياز كسر كند. ظاهرا كميته انضباطى فقط درانتظار من است تا امتياز كسر كند، به همين دليل من نيز هيچ گونه بهانه اى به آنها نمى دهم. نيكبخت در پايان با اشاره به شرايط پرسپوليس مى گويد: پرسپوليس هم شرايط بسيار خوبى دارد و نبايد به شكست مقابل مقاومت اهميتى بدهيم چون اينگونه اتفاقات براى هر تيمى حتى استقلال هم كه حالا صدرنشين ليگ برتر است رخ مى دهد.

وينگادا، نيكبخت را نمى خواهد؛ سرمربى پرسپوليس به يقين رسيده است كه اين بازيكن نمى تواند كمك حال پرسپولس باشد و حضور او براى فصل آتى نه تنها نقطه قوت نيست بلكه اين بازيكن كه اين روزها بسيار ضعيف است چه بسا دردسرساز هم شود.
سرمربى پرتغالى از همان روزى كه آمد به ساختن تيمى متفاوت براى فصل بعد فكر مى كرد و از همين رو همه بازيكنان حاضر در ليگ برتر را زير نظر گرفت. به علاوه او نام چند سرخپوش را كه در تفكراتش جايى ندارند يادداشت كرده و جالب است كه نام عليرضا نيكبخت در اين ليست مازاد بدجورى به چشم مى خورد. حتى افراد مطلع به صراحت مى گويند كه آقاى سرمربى نسبت به ادامه حضور نيكبخت در پرسپوليس اعلام بى نيازى كرده. البته خود عليرضا نيكبخت هم براى اثبات توانايى هايى كه دايم از آن صحبت مى كند، تلاش چندانى نداشته تا مرد پرتغالى هر روز بيش از قبل نسبت به او بى اعتماد شود. اين بى اعتمادى البته تنها مختص شماره ۱۰ نيست و مثل او، حسين بادامكى هم در جلب نظر موافق سرمربى هرگز موفق نبوده. به طورى كه نيمكت نشينى هاى اخير آنها به واضح ترين شكل، بيانگر بى اعتمادى و بى توجهى وينگادا نسبت به اين دو سرخپوش است. نيكبخت كه در تمام هفته هاى گذشته تنها نقش «سوهان روح» را در پرسپوليس ايفا كرده و بادامكى كه نمى شود جز همان چند دقيقه كوتاه حضور در ميدان حق بيشترى به او داد، حالا بيش از هميشه خطر كنار گذاشته شدن را احساس مى كنند چرا كه همين ديروز مديرعامل پرسپوليس از كوتاهى برخى سرخپوشان خبر داد و حسين هدايتى هم هشدار داد كه بازيكنان كم كار و تنبل روزهاى آخر حضورشان در پرسپوليس را مى گذرانند و زمان زيادى تا اخراج شان نمانده

 

هرچه هست، فقط دو ماه فرصت مانده. 4 ديدار باقيمانده ليگ و مرحله نخست ليگ قهرمانان تنها مهلت پيش روى سرخ ها و به ويژه نيكبخت و بادامكى است تا با چهره اى متفاوت خودى نشان دهند و با عملكردى خارق العاده نظر منفى سرمربى را برگردانند. در غير اين صورت در همين چند بازى هم جايى بهتر از نيمكت، نصيب شان نخواهد شد و چند هفته بعد از آن هم بايد براى هميشه با پرسپوليس وداع كنند چرا كه در آن صورت هر دوى آنها سرآمد بازيكنان مازاد پرسپوليس و وينگادا در پايان فصل خواهند بود و به قول هدايتى از همين امروز بايد به دنبال تيم جديدى باشند.
البته ممكن است مسئولان باشگاه پرسپوليس براى حفظ آرامش مجموعه خود خيلى سريع اين خبر را تكذيب كنند اما پايان فصل و زمانى كه نقل و انتقالات به پايان رسيد معلوم مى شود كه ما درست نوشته ايم يا پرسپوليسى ها از تصميم امروزى خود منصرف شده اند

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)