مرجع خبری پرسپولیس : شش هفته تلاش کردیم، دو چشم داشتیم، دو چشم دیگر هم قرض گرفتیم تا سرانجام دریابیم حسین بادامکی به واسطه کدام حرکت مثبت 540 دقیقه مداوم در ترکیب پرسپولیس حضور داشته  ؟ نتیجه اما این شد که فهمیدیم ” حسین بادامکی تنها یک سوء تفاهم است !!”

 گویی کرانچار دچار سوء تفاهم شده. اما نه ! اشتباهمان را تصحیح می کنیم . کرانچار بی تقصیر است ! وقتی آقای مدیرعامل پیش از شروع فصل به سان آهویی که از دست شیر فرار می کند، به سرعت باد ، دلارها را خرج خرید بازیکنان درجه دو و سه می کرد حدس می زدیم حاصل تلاشش امروز بهتر از این هم نباید باشد . پنج هفته دندان روی جگر گذاشتیم تا عادل کلاه کج را در قامت بازیکن تیم محبوبمان ببینیم. به هفته هفتم نزدیک می شویم و هنوز مشخص نیست هوار ملامحمد عراقی که قرار بود جای خالی علی کریمی را در دل هواداران پرسپولیس پر کند چه زمانی به ترکیب این تیم اضافه خواهد شد . بازی های مهاجم برزیلی دلگرممان می کند.

عضو هیئت مدیره مصاحبه می کند و می گوید شماره مدیرعامل را ندارم، برای انصاری فرد از طریق دوستان مشترک پیغام می گذارم. اسپانسر 6 میلیاردی که البته در مقطعی از فصل تا 13 میلیارد تومان هم افزایش یافته بود امروز یک سوژه ژورنالیستی تکراری شده که حتی هواداران هم ترجیح می دهند ذهن خود را معطوف آن نکنند . حسین عبدی درست بعد از اولین ناکامی می گوید من مسئول نیستم، از کرانچار سوال کنید . آری حسین بادامکی یک سوء تفاهم است، اما سوء تفاهم بزرگ تر شما هستید آقای انصاری فرد…

اختصاصی // استفاده از این مطلب با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)