دوشنبه 24 فروردین(23:26)

 

مرجع خبری پرسپولیس : صداى مديرعامل از داخل اتاق كاملا واضح به گوش مى رسد، طرف مكالمه را نمى شناسيم اما شنيدن نام مصطفى كنجكاوترمان مى كند. بدون واهمه اى از آشكار شدن تمايل قلبى مديرعامل، عباس انصارى فرد نام مربى ترك تبار و محبوب هواداران پرسپوليس را به زبان آورده و خواهان مذاكره با اوست.

جملاتى كه خيلى سريع پشت سر هم رديف مى شود از پايان كار نلو وينگادا در پرسپوليس حكايت دارد و آقاى مديرعامل هم با صحبت هايش همه چيز را مهر تاييد مى زند. برخلاف آنچه در مصاحبه هاى مختلف مى خوانيم و مى شنويم، انصارى فرد خودش بهتر از همه مى داند كه از عملكرد وينگاداى پرتغالى راضى نيست. اين را حتى به گونه اى مطمئن در صحبت هايش به زبان مى آورد و مى خواهد كه پيشنهاد باشگاه همين روزها به دست دنيزلى برسد.

البته بى شك اين مسأله خيلى زود از سوى خود انصارى فرد و حتما اعضاى هيات مديره تكذيب خواهد شد اما از طرف ديگر نمى شود حرف هاى مديرعامل را ناديده گرفت.

حال آنكه علاقه انصارى فرد به همكارى با مربيان تركيه اى قابل كتمان نيست و حتما به ياد داريد كه او بعد از رفتن افشين قطبى، پيشنهاد سرمربيگرى پرسپوليس را اول به مصطفى دنيزلى و بعد چند مربى ترك تبار ديگر ارائه كرد. شكى نيست كه اگر دنيزلى هدايت بشيكتاش را برعهده نداشت انتخاب اول و آخر پرسپوليس و شخص مديرعامل بود و فرداى رفتن قطبى حكم سرمربيگرى اش را دريافت مى كرد. حالا هم با وجود تكذيب هايى كه انتظارش را داريم اما با مرورى بر كارنامه نه چندان دلچسب وينگادا در پرسپوليس نمى توان پذيرفت كه اين فقط يك شايعه باشد و از امروز بايد منتظر توضيحات انصارى فرد و ديگر مديران پرسپوليس درباره همين مساله باشيم. به هرحال صدايى كه از اتاق مديرعامل بيرون آمد و مكالمه تلفنى ظهر ديروز او نشان مى داد كه باشگاه پرسپوليس به دنبال آلترناتيو وينگادا است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)