مرجع خبری پرسپولیس : گزارشی از روند نقل و انتقالات در پر طرفدارترین باشگاه کشور .

از قرار معلوم عباس انصاري‌فرد همچنان به عنوان مديرعامل در باشگاه پرسپوليس فعاليت خواهد كرد و جاي او در طبقه چهارم باشگاه در اتاق مديريت قرص قرص است. نشانه‌هايي كه به دست مي‌رسد اين خبر ويژه را رسميت مي‌بخشد، بنابراين نه شكست در جام حذفي، نه عنوان پنجمي ليگ برتر و نه بروز حاشيه‌هاي مختلف زير پاي آقاي مدير را خالي نمي‌كند.عباس انصاري‌فرد از دو هفته پيش تحرك جدي خود در بازارمكاره نقل و انتقالات را آغاز كرده و خيلي سريع در جهت بستن تيم دلخواه خود حركت مي‌كند. ابتدا قرار بود كميته‌اي سه نفره شامل آخوندي و فرخزادي دو عضو هيات مديره به علاوه انصاري‌فرد تمام امور مربوط به سياستگذاري، مذاكره و عقد قرارداد با بازيكنان را انجام دهند اما خيلي زود اوضاع تغيير كرد تا مديرعامل پرسپوليس با يكي از بستگان خود كه صاحب توليدي پوشاك بود در جذب بازيكن استارت بزند. اولين اقدام هم جذب اشپيتيم آرفي از پيام مشهد با مبلغي قابل توجه بود و از آنجا كه اين اتفاق در تقابل با باشگاه رقيب رخ داد، انصاري‌فرد را در نخستين گام پيروز نشان داد تا حداقل از اين بابت وجهه خوبي نزد هواداران پيدا كند.

حصاري: من از مديرعامل حكم دارم
تمام قراردادهاي داخلي بازيكنان جديد پرسپوليس در يكي از توليدي‌هاي لباس ورزشي با نام حصاري و در حوالي ميدان هفت تير تهران منعقد مي‌شود. حصاري كه خويشاوندي نزديكي با عباس انصاري‌فرد دارد يك پاي تمام مذاكرات و سر و كله زدن با ستاره‌هاي داخل ليست آقاي مدير است. وي توضيح مي‌دهد: «ما بازيكنان زيادي را در ليست داريم و مشغول مذاكره با آنها هستيم اما خب فقط با شش بازيكن مي‌توانيم به توافق برسيم.» به اين روش عباس انصاري‌فرد كه كار را از طريق اعضاي هيات مديره پيش نمي‌برد ايرادات زيادي وارد شد اما حصاري مي‌گويد: «بعضي از روزنامه‌ها نوشتند كه من سر خود دارم كار مي‌كنم اما من مسوول نقل و انتقالات پرسپوليس هستم و از مديرعامل باشگاه حكم دارم!»

4 عقد داخلي، 2 لغو داخلي!
پرسپوليسي‌ها به شدت به دنبال عقد قرارداد داخلي با بازيكنان مورد علاقه خود هستند و اصلا دوست ندارند ستاره‌هاي مورد نظرشان پس از توافق با آنها از باشگاه‌هاي رقيب سر در بياورند. در همين راستا بلافاصله پس از جدي شدن مذاكرات، توافق انجام و قرارداد داخلي به صورت كاملا رسمي امضا مي‌شود. عباس انصاري‌فرد يكي از حاميان پر و پا قرص سنديت قراردادهاي داخلي بوده و تا حالا با چهار بازيكن دلخواهش در دفتر حصاري قرارداد داخلي بسته. اين را مسوول نقل و انتقالات باشگاه تاييد مي‌كند: «ما تاكنون با چهار بازيكن يعني ميثم بائو، اشپيتيم آرفي، اميرحسين صادقي و شيث رضايي قرارداد داخلي بسته‌ايم.» جالب اينكه صادقي خود در مصاحبه‌هايش عقد قرارداد داخلي با پرسپوليس را تكذيب مي‌كند اما از قرار معلوم اين سياست ويژه مدافع مسي‌ها به دليل دريافت نكردن تسويه حساب او از باشگاه كرماني است. جذب بي سر و صداي شيث هم از آن كارهايي است كه فقط از عهده انصاري‌فرد و همراهانش برمي‌آيد! البته در همين راستا گفتني است كه قرارداد داخلي صابر ميرقرباني و مصطفي صبري با پرسپوليس به درخواست اين دو بازيكن لغو شده است.

سقف 250 تا، جباري هم در ليست نيست
پرسپوليسي‌ها مي‌گويند براي قراردادهاي فصل آينده خود سقف تعيين كرده‌اند، امري كه به گفته علي كفاشيان و عزيز محمدي نمي‌تواند تحقق يابد. مسوول نقل و انتقالات پرسپوليس مي‌گويد: «سقف قراردادهاي ما 250 ميليون تومان است.» درصورتي كه بعيد است اشپيتيم آرفي كمتر از 350 ميليون تومان براي يك فصل گرفته باشد، هرچند شايعاتي در مورد قرارداد 600 يا 800 ميليوني او نيز به گوش مي‌رسيد. مساله ديگر بحث جذب بازيكن از استقلال است و اينكه مجتبي جباري بمب پرسپوليس در فصل نقل و انتقالات است. با اين حال آقاي مسوول نقل و انتقالات اين شايعه را هم تكذيب مي‌كند: «جباري در ليست ما نيست، ضمنا دو مديرعامل توافق كرده‌اند از همديگر بازيكن نگيرند. حتي توافق شده هر باشگاه، به بازيكني كه در ليست باشگاه ديگر است كاري نداشته باشد.»

با رحمتي، عقيلي و آشوبي هم مذاكره شده
ليست بازيكنان مورد نظر مديران پرسپوليس عريض و طويل است به‌طوري كه نام‌هاي درشت و دهان پركني را در آن مي‌توان پيدا كرد. فرزاد آشوبي گزينه جدي پرسپوليسي‌هاست و مذاكرات با او به‌خوبي پيش مي‌رود. سيد مهدي رحمتي هم مد نظر قرمزها قرار دارد و اگر او به بوندس‌ليگا راه پيدا نكند، گير بر سر مبلغ قرارداد خواهد بود. نام سيد جلال حسيني بر خلاف تصورات در ليست ديده نمي‌شود اما مذاكره با هادي عقيلي از سوي مدافع سپاهان و مسوول نقل و انتقالات پرسپوليس تاييد مي‌شود. عباس انصاري‌فرد براي پست مدافع چپ نام سه بازيكن را در ليست جاي داده: حسن اشجاري، مرتضي اسدي و جواد شيرزاد كه اولي با ذوب‌آهن قرارداد 2 ساله دارد اما مذاكرات با دو نفر بعدي در حال انجام است. در همين خصوص گفته مي‌شود دو بازيكن برزيلي در پست هافبك و فوروارد نيز از طريق واسطه‌ها با عباس انصاري‌فرد مذاكره كرده‌اند و توافقاتي هم حاصل شده. قرار است اين دو برزيلي براي مذاكره به زودي وارد تهران شوند. همچنين شنيده شده مثل فصل گذشته با يك سياست عجيب و غريب چند بازيكن ليگ برتري مد نظر پرسپوليس پس از حضوري كوتاه مدت در تيم‌هاي دسته دوم تهران به اين تيم ملحق مي‌شوند تا قرمزها براي فصل آينده بيش از 6 بازيكن ليگ برتري داشته باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)